خبرگزاری کار ایران

رییس قوه قضاییه در تشریح دلایل سفر به لرستان مطرح کرد:

رسیدگی به مشکلات دادگستری و سازمان‌های قضایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۹۵

در این سفر برای عرض ادب و بزرگداشت مقام شهدا به محضر خانواده شهدا رسیده و در همایشی که به مناسبت بزرگداشت مقام شهدا برگزار خواهد شد٬ شرکت خواهیم کرد.

رییس قوه قضاییه در بدو ورود به استات لرستان٬ اهداف سفر خود به این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در بدو ورود به استان لرستان درجمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر مسئولان عالی قضایی به خرم‌آباد گفت: غرض اصلی رسیدگی به مسائل و مشکلات دادگستری و سازمان‌های تابعه قضایی استان است.

مقام عالی قضایی کشور اضافه کرد: امیدواریم در این سفر همانند سفرهای گذشته بتوانیم برای مشکلاتی که در استان وجود دارد٬ راه حل ارائه کرده و برای مردم تسهیلاتی ایجاد کنیم تا خادمان این مردم ولایت‌پرور و ولایت‌دوست بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

رئیس قوه قضاییه به برنامه‌های سفرش به لرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر برای عرض ادب و بزرگداشت مقام شهدا به محضر خانواده شهدا رسیده و در همایشی که به مناسبت بزرگداشت مقام شهدا برگزار خواهد شد٬ شرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با روحانیت معظم و معزز استان، نخبگان جلسه برگزار کرده و در جلسه شورای اداری استان نیز حاضر خواهیم شد.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: جلسه‌ای هم با کارمندان و مسئولان دستگاه قضایی خواهیم داشت تا مشکلات آن‌ها را بشنویم.

آیت الله لاریجانی ابراز امیدواری کرد که در این سفر بتوانند پاره‌ای از مشکلات استان را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز