خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی:

باید غرب را تحریم کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۶۰

امروز جهاد علمی و جهاد اقتصادی لازم است و دانشجو باید بدرخشد و حماسه‌ای را که دانشجویان بسیجی ما در انقلاب آفریدند ادامه دهند. بسیاری از وقایع کلیدی ما در دست دانشجویان بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز روزی است که ما باید غرب را تحریم کنیم، گفت: دانشجویان بسیجی باید رسالت خود را پیدا کنند و کشور ایران را به یک جامعه الگو تبدیل کنند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی که امروز در مصلای تهران برگزار شد، با بیان اینکه بسیج کمیت توام با کیفیت است، گفت: هر چقدر می‌توانید بصیرت سیاسی و اعتقاد و اخلاقتان را رشد دهید، بدانید که در سال‌های پیروزی انقلاب و زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد وزرا، استاندار و مسئولانی که انتخاب شدند هیچ کدام سابقه مسئولیت‌های کشوری نداشتند، بسیاری فقط دانشجو بودند و این پیروزی‌های درخشان توسط همین قشر حاصل شد.

وی در سخنان خود به اهمیت تولید علم اشاره کرد و افزود: نیروی جوان و بانشاط باید در مسیر تولید علم کار کند. روزی لازمه انقلابی‌گری فعالیت‌های روشنگرانه و مقاومت زیر دست ساواک بوده و تظاهرات و جلوی شاه ایستادند. در دوران دفاع مقدس هم دفاع از میهن زیر توپ و تانک و مسلسل فرد را انقلابی می‌کرد باید امروز پیدا کنیم که رسالت ما چیست، باید این وظایف را پیدا کنیم و به آن عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اساسی‌ترین نیاز ما ایجاد یک جامعه الگو است. تنها پرچمی که تا لحظه آخر دنیا مقابل ظلم ایستاده است پرچم اسلام است که در چند دهه اخیر نیز این را به جرات نشان داده و پیشرفت‌های خیره کننده‌ای داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، گفت: ما در ایران نیروی انسانی، انرژی، سرمایه و کار داریم و این برای تولیدات صنعتی کافی است چرا که تمام تاسیسات و مواد اولیه مورد نیاز در ایران وجود دارد.

سردار نقدی بیان داشت: مطالبه گری‌های ما باید مصداق پیدا کند و ۳۶ میلیارد دلار نفت خام اگر تبدیل به محصولات شود چه کمک بزرگی به کشور خواهد کرد، قیمت نفت نصف شد آیا قیمت واردات هم به نصف رسید، قیمت نفت نصف شد ولی قیمت هیچ کالایی نصف نشد امروز روزی است که ما باید غرب را تحریم کنیم.

وی افزود: امروز جهاد علمی و جهاد اقتصادی لازم است و دانشجو باید بدرخشد و حماسه‌ای را که دانشجویان بسیجی ما در انقلاب آفریدند ادامه دهند. بسیاری از وقایع کلیدی ما در دست دانشجویان بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به تشریح ویژگی‌های دانشجوی بسیجی پرداخت و گفت: دانشجوی بسیجی یعنی کسی که خودش را می‌سازد و احساس مسئولیت سنگینی در مقابل محیط پیرامون خودش دارد و خودش را در یک شبکه جهانی می‌بیند و دانشگاه خود محدود نمی‌شود و درعرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند امیدوارم شاهد درخشش ایران از سوی شما دانشجویان عزیز باشیم.

سردار نقدی در ادامه سخنرانی خود به سوالات دانشجویان بسیجی حاضر در سالن پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالات دانشجویان گفت: برای ازدواج اولین مانعی که باید برداشت فرهنگ است فرهنگ غلطی که باعثشده نتوانند جوانان ما ازدواج را آسان بگیرند باید بیشتر از ۷۰ درصد دانشگاه‌های ما علمی کاربردی باشند و باید فرد فارغ التحصیل حرفه بلد باشد نه اینکه دانشجوی مهندسی کشاورزی حتی نتواند یک درخت را پیوند بزند. دانشجو باید با حرفه فارغ التحصیل شود تا همه زمینه اشتغال و هم ازدواج برایش فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز