خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

شعارهای ۲۲ بهمن امسال در حمایت از تیم مذاکره‌کننده بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۶۶

حضور باشکوه و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وابستگی عمیق مردم به انقلاب و ملت به ولایت و نشان از عمق استراتژیک و قدرت نرم نظام اسلامی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار شد که بخش عمده‌ای از شعارهای این روز به مذاکرات هسته‌ای و حمایت از تیم مذاکره کنندۀ ایران اختصاص داشت.

به گزارش ایلنا، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از شرکت و حضور همه اقشار، ‌ آحاد و صنوف مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این اقدام را بیعت چندین باره آنان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و به برخی از پیام‌ها و پیامد‌ها، آثار و برکات راهپیمایی باشکوه مردم و بیان برخی اقدامات انجام شده پرداخت.

آبخضر راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه‌ای از وحدت و اتمام حجت ملت با دشمنان و همچنین پشتیبانی از مذاکره کنندگان هسته‌ای برای احقاق حق مردم توصیف کرد و گفت: حضور باشکوه و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وابستگی عمیق مردم به انقلاب و ملت به ولایت و نشان از عمق استراتژیک و قدرت نرم نظام اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی ایران را از مهم‌ترین و تأثیرگذار‌ترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی قرون اخیر جهان دانست و گفت: ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و تفاوت این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر با سایر انقلابی‌های بزرگ جهان را باید در خصلت‌های بنیادین و اهداف ارزشی و والای آن جستجو کرد.

آبخضر گفت: این‌‌ها، همه، حماسه بزرگ ملت ایران در پرتو انقلاب کبیر اسلامی به رهبری بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های پیامبرگونه آن عبد صالح خدا و خلف شایسته‌اش، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و لبیک رسای امت الهی و ملت بزرگ ایران به ندای انقلاب و رهبران الهی آن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این طور ادامه داد: اینک در طلیعه‌ سی و هفتمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ پر فروغ و افتخارآفرین ملت بزرگ و غیور ایران، جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع به درگاه حضرت حق می‌ساییم و از اینکه بار دیگر توفیق صدور موفقیت‌آمیز پیام و صدای انقلاب اسلامی و حضور در شعاع انوار نهضت عظیم الهی– اسلامی امام راحل و ادامه مسیر در سایه ولایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی را نصیب ما و ملت شجاع و انقلابی و آگاه ایران اسلامی کرد، خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار برآوردهای اولیه کار‌شناسان و گزارش‌های رسیده از منابع مختلف و استان‌ها به این شورا، حاکی از حضور پرنگ‌تر و باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: حضور همهٔ اقشار از پیر و جوان، زن و مرد، خرد و کلان آن هم در شرایطی که ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگ‌ترین نعمت الهی است که باید همهٔ عمر را برای آن شکر گزاری کرد و مسئولان نظام نیز بایستی قدردان این همه شور وشعور وصف ناپذیر و لحظه‌شناسی و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند. راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در حالی برگزار شد که بخش عمده‌ای از شعارهای این روز به مذاکرات هسته‌ای اختصاص و حمایت از تیم مذاکره کنندۀ ایران داشت.

آبخضر یادآور شد: شعارهای «نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت»، «گرگ گرگ است، فقط قصد دریدن دارد»، «توافق خوب فقط، لغو همه تحریم‌ها»، «توافق سیاسی، نیرنگ آمریکایی»، «نه گفت‌وگو نه رویا، نبرد با آمریکا»، «تن‌ها مسیر عزت، شفافیت، صداقت» و «به آمریکای شیاد، نمی‌کنیم اعتماد» تنها بخشی از شعارهایی بود که از گوشه گوشه راهپیمایی عظیم مردمی در روز ۲۲ بهمن در تهران و سراسر کشور به گوش می‌رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز