خبرگزاری کار ایران

در ساختمان مجلس قدیم؛

۵ و ۶ اسفندماه کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۸۲

در این کنگره دانش‌آموزان در غالب شش کارگروه دانش‌آموزان به بحثو بررسی و تبادل نظرات در خصوص موضوعات تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌پردازند.

بسیج دانش‌آموزی اولین کنگره همفکری خود را ۵ و ۶ اسفندماه سال جاری در ساختمان دو مجلس شورای اسلامی(مجلس قدیم) برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا کلانتری، دبیر اولین کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت: این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به روند تربیت نیروهای آینده‌ساز نظام و تمدن اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمان بسیج با همفکری نظام‌مند دانش‌آموزان بسیجی خوش‌فکر و فعال سراسر کشور تشکیل می‌شود.

کنگره ملی متشکل از افراد منتخب استانی که در طول یک سال با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در مجامع علوی و فاطمی توانسته‌اند از یک ورزیدگی قابل توجهی در موضوع هدف برخوردار شوند و در سطح عالی‌تر، از این افراد جهت اهداف راهبردی استفاده می‌شود تا فعالیت بسیج دانش‌آموزی در ۵۴۰۰۰ مدرسه و ۸۷۰ حوزه مقاومت که پنج میلیون دانش‌آموز بسیجی حضور دارند، نیز بهره‌مند شوند.

در این کنگره دانش‌آموزان در غالب شش کارگروه دانش‌آموزان به بحثو بررسی و تبادل نظرات در خصوص موضوعات تعیین شده بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش بر اساس منویات مقام معظم رهبری می‌پردازند و در پایان از مجموعه بیانیه‌های کارگروه‌ها، سند راهبردی بسیج دانش‌آموزی تدوین می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز