خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار نهاوندیان:

مبارزه با مفاسد با شدت بیشتری دنبال شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۳۷

با تمام عناد و دشمنی غرب نسبت به اسلام در ماجرای سلمان رشدی و انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز و تقویت گروه‌های تکفیری٬ باز هم ملت ایران نماد اسلام رحمانی و اعتدال است.

یک مرجع تقلید با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهمور با اشاره به تلاش دنیای غرب و استکبار برای ارائه چهره خشن از اسلام، ملت و نظام جمهوری اسلامی در ۳۵ سال گذشته گفت: ملت ایران در تمام مراحل پس از انقلاب، چهره‌ای معتدل، عقلانی و عزتمند از خود ارائه داده است به طوری که امروز دنیا این ملت را با خصوصیات فوق می‌شناسد.

وی ادامه داد: غرب اگر منصفانه نگاه کند، خواهد دید با تمام عناد و دشمنی که نسبت به اسلام به خرج داده و در ماجرای سلمان رشدی و انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز اخیر و تقویت گروه‌های تکفیری مشاهده شد، ملت ایران نماد اسلام رحمانی و اعتدال است.

آیت‌الله جوادی آملی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح شود.

این مرجع تقلید از دولت خواست تا از همه ظرفیت‌ها برای رونق در تولید استفاده کند و تصریح کرد: کشوری که سرشار از منابع مختلف است باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی بهره‌مند شود.

آیت‌الله جوادی‌آملی ضمن ابلاغ سلام به دکتر روحانی، سفر رئیس‌جمهور را به استان موجب آبادانی بیش از پیش این استان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز