خبرگزاری کار ایران

علیخانی در پاسخ به ایلنا:

تخریب‌ آیت‌الله هاشمی به محبوبیت ایشان افزوده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۳۹

عده‌ای همیشه در پی تخریب‌ و هجمه‌ به آقای هاشمی و خانواده‌شان هستند اما کارشان در میان مردم اثری نگذاشته٬ بلکه به محبوبیت ایشان نیز افزوده شده است.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تخریب‌ها علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی میان مردم اثری نگذاشته بلکه به محدودیت ایشان افزوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قدرت‌الله علیخانی در حاشیه کنگره حزب اراده ملت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان در روزهای آتی شرکت می‌کنند٬ گفت: ایشان گفته‌اند اگر احساس تکلیف و خطر کنند می‌آیند و من بیشتر از این نمی‌دانم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه ارزیابی‌اش از افزایش تخریب‌ها و هجمه‌ها به خانواده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چیست٬ اظهار داشت: این مسئله تازه‌ای نیست و عده‌ای همیشه این کار را می‌کنند اما کارشان در میان مردم اثری نگذاشته بلکه به محبوبیت آقای هاشمی نیز افزوده می‌شود.

خبرنگاری از مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرسید که آیا شما در انتخابات آتی مجلس کاندیدا می‌شوید که وی پاسخ داد: اگر توفیق داشته باشم حتما این کار را می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز