خبرگزاری کار ایران

نوبخت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حزب اعتدال و توسعه برنامه‌ای برای انتخابات مجلس ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۷۰

معتقدیم به جای خط٬ باید چارچوب داشته باشیم و بنابراین برخورد تکفیری نمی‌کنیم بلکه تمام تلاشمان این است که از نیروهای شایسته و جوان بهره ببریم.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه حزب ما تاکنون برنامه‌ای برای انتخاب سال آینده مجلس شورای اسلامی در نظر نگرفته، گفت: به علت مشغله فراوان فرصت برای کار انتخاباتی ندارم.

محمدباقر نوبخت در گفت‌و‌گو با خبرگار ایلنا٬ افزود: متاسفانه در یکسال و چند ماهی که بار سنگین دولت بر دوش من و برخی از دوستان بود٬ فرصتی برای فعالیت‌های حزبی پیش نیامد. با توجه به استمرار ماموریت‌های برخی از اعضای حزب اعتدال و توسعه٬ در دولت امید داریم حالا که درگیر خدمت‌رسانی به مردم در سنگر قوه مجریه هستیم، جوانان حزب با اندیشه اعتدالی بتوانند به صورت منسجم عمل کنند و فعالیت‌ها را ادامه دهند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه این همایشی که کانون جوانان تشکیل داد٬ در واقع یک فراخوان مجدد برای انسجام نیروهای جوان بود و اظهار کرد: قطعا این دوستان بعد از این همایش برای مسائل مختلف از جمله مسائل سیاسی آینده کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مباحثانتخابات یکی از فعالیت‌های احزاب است٬ گفت: رویکرد حزب اعتدال و توسعه بیشتر بر این است که به مثابه یک آموزشگاه بتواند تجارب اعضای شورای مرکزی را که سال‌ها سوابق اجرایی دارند٬ در اختیار جوانان قرار دهد. امروز جمع‌بندی این بود که زمینه‌ای فراهم شود تا در دروه‌های مختلف این انتقال تجربه انجام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درباره برنامه‌ریزی اعضای حزب اعتدال و توسعه برای آینده سیاسی و همبستگی دوباره با جریان اصلاحات٬ گفت: اینکه در عرصه‌های سیاسی و فعالیت‌های مختلف دوستان چه برنامه‌ای داشته باشند٬ منوط به جلسات آینده‌ای است که جوانان برگزار می‌کنند. جوانان خودشان می‌دانند چه تصمیمی بگیرند و چگونه برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: نشست روز پنج‌شنبه دوستان در همایش راجع به انتخابات نبود و من به علت مشغله فراوان فرصت کاری برای صحبت در این باره نداشتم.

نوبخت با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه تاکنون برنامه‌ای برای انتخاب سال آینده مجلس شورای اسلامی در نظر نگرفته، گفت: به علت مشغله فراوان فرصت برای کار انتخاباتی ندارم. بنا داریم با انتقال تجربه به نسل جوان و آموزش، آن‌ها را برای فعالیت در برنامه‌های سیاسی و… آماده کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که رویکرد حزب اعتدال و توسعه در خصوص فعالیت‌های اصولگرایان برای ایجاد خلل در همبستگی جریان اصلاحات با احزاب اعتدالی کشور گفت: اینها بحث‌هایی است که دوستان در عرصه رسانه و مطبوعات مواضع خود را سریع‌تر بیان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای حزب و اعتدال و توسعه هدفشان از تشکیل حزب تاسیس آموزشگاهی برای آموزش جوانان در عرصه سیاسی و… بوده، گفت: در حال حاضر ما فقط در شورای مرکزی هستیم و توسعه تشکیلات‌مان را به دست جوانان سپرده‌ایم. کانون جوانان ما از خود حزب موثر‌تر است. به همین دلیل قرار است در همین لاین بمانیم و جوانان کار را پیش ببرند.

دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل وضعیتی که در دولت دارم، وقت برای اینکه بتوانم در چارچوب وظایف دبیر کلی حزب عمل کنم، ندارم، اظهار کرد: معتقدیم به جای خط٬ باید چارچوب داشته باشیم و بنابراین برخورد تکفیری نمی‌کنیم بلکه تمام تلاشمان این است که از نیروهای شایسته و جوان بهره ببریم.

نوبخت در پایان افزود: امید ما به جوانان است زیرا آنها هستند که باید تفکر اعتدال را ترویج دهند تا از ظرفیت‌هایی که وجود دارد با ‌‌نهایت تعامل در راستای خدمت به مردم، کشور و نظام بهره ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز