خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

در‌آمد قرارگاه خاتم در مناطق محروم هزینه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۷۴

خارج‌کردن قرارگاه از میدان پیشرفت، رونق اقتصادی بدون شک در دستور کار استکبار است چراکه استکبار می‌داند که با این اقدامات سازندگی، آبادانی و رونق اقتصادی به ارمغان خواهد آمد.

جانشین ولی فقیه در سپاه گفت: اگر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به حاصل و درآمدی از قبل بهره‌برداری پروژه‌ها دست یابد، در راه ساختن درمانگاه، مسجد، تأمین نیازها و امکانات و پوشش سازندگی و عمرانی مناطق محروم هزینه می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج‌صادقی با اشاره به این که هرچه به مردم خدمت کنیم باعثتحکیم نظام خواهد شد، تصریح کرد: باید خداوند متعال را شکر کرد که انقلاب اسلامی تشکیل شد تا اسلام ناب یک بار دیگر احیا شود و توسعه یابد. به واسطه ظهور دوباره اسلام ناب، خدمات‌رسانی به مردم تحت عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای بیداری به جامعه القا شد. در این راستا هرچه گام‌هایی در جهت خدمت به مردم برداشته شود علاوه بر انگیزه‌افزایی، موجبات تحکیم نظام را فراهم می‌آورد؛ زیرا اقتدار و اعتلای نظام در گرو حضور فعالانه و مؤثر مردم در همه صحنه‌هاست.

وی با اشاره به بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آزادراه «حرم‌تاحرم» ‌ به عنوان یکی از پروژه‌های عظیم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تأکید کرد: بدون شک آرزوی همه شیعیان زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) است که پایتخت معنوی تشیع در جهان نیز به شمار می‌رود و اقدام شایسته‌ای که قرارگاه سازندگی در این راستا انجام داد توجه به مطالبه جدی مردم یعنی راه‌اندازی آزادراه «حرم‌ تا حرم» که یکی از برجسته‌ترین اعمال صالحی است که نظام در راستای احقاق منویات و مطالبات اسلامی به منصه ظهور رساند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، اظهار کرد: باید به این برادران تلاشگر و ارزشی که مسبّب این کار بزرگ شدند، تبریک و خداقوت گفت. البته اعتقاد دارم باید مردم نیز به وجود این عزیزان شایسته افتخار کنند. مهندسان قرارگاه شک نکنند که این اقدام ارزنده‌شان یک عبادتی است که مورد پذیرش خداوند تبارک و تعالی نیز خواهد بود؛ چرا که رویکرد قرارگاه سازندگی، هیچ‌گاه درآمدی و اقتصادی نبوده و آن‌ها در میدان سازندگی تنها به دنبال پاسداری از انقلاب هستند.

حاج‌صادقی در پاسخ به این سوال که چرا دشمن به میدان اتهام‌زنی علیه نیروهای ارزشی آمده و قصد زیر سؤال بردن خدمات و تلاش‌های قرارگاه سازندگی را دارد، افزود: کسانی که کارگردان اصلی این جریان‌ها هستند، خارج کردن قرارگاه سازندگی از میدان پیشرفت، رونق اقتصادی و آبادانی را در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: بدون شک کارگردان استکبار است؛ چرا که استکبار می‌داند که با این اقدامات سازندگی، آبادانی و رونق اقتصادی به ارمغان خواهد آمد و اساساً استکبار از حضور نیروهای ارزشی مخصوصاً در قالب سازماندهی شده مثل قرارگاه که بتواند انقلاب را تحکیم بدهند، عصبانی می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: یک مقداری از این جوّسازی‌ها برای آن است که نیروهای ارزشی را گرفتار انفعال کنند. تا حالت قهری به خود بگیرند و نهایتاً کار سازندگی متوقف شود. باید گفت کور خوانده‌اند، نیروهای ارزشی ما مصمم هستند همان طوری که در دفاع مقدس از انقلاب پاسداری کردند در سنگر اقتصادی نیز این دفاع را جانانه ادامه دهند. با توجه به این که به هیچ عنوان با این جوسازی‌ها جبهه سازندگی را خالی نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز