خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۳۱

در این مراسم٬ همچنین سرود یار دبستانی پخش شد که همه دانشجویان سالن نیز همراه با کلیپ این سرود را می‌خواندند.

مراسم جشن بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف در تالار ابوریحان دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار شد که رییس سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین یکی از نمایندگان مجلس ششم در آن٬ سخنرانی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنرانی معصومه ابتکار و علی شکوری‌راد در مراسم بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف با حاشیه‌های مختلفی همراه بود که برخی از آنها به این شرح است:

۱) قبل از برگزاری این جشن٬ سالن که مملو از دانشجویانی بود که عکس‌هایی مربوط به اصلاحات و چهره‌های شاخص آن را در دست داشتند. علاوه بر این عکس‌ها٬ پلاکاردهایی دست دانشجویان بود که روی آن‌ها نوشته بود «همه ما٬ رسانه اصلاحات می‌شویم» «دانشگاه زنده است» و «دانشجوی ستاره‌دار برگردد»

۲) در این مراسم هنگامی که ابتکار صحبت‌هایی از وعده‌های رئیس جمهور کرد٬ همه سالن یکصدا فریاد می‌زدند «وعده ما روشنه» و زمانی که دوباره ابتکار از دولت اصلاحات صحبت کرد٬ همه سالن شعار می‌دادند «اصلاحات زنده باید٬… پاینده باد» ٬ در مقابل جمعیت سالن٬ عده اندکی سعی کردند با شعارهای متفرقه و هیاهو نظم سالن را به هم بریزند٬ که این موضوع با خونسردی و تشویق حاضران خاتمه یافت.

۳) در این مراسم٬ همچنین سرود یار دبستانی پخش شد که همه دانشجویان سالن نیز همراه با کلیپ این سرود را می‌خواندند.

۴) در این مراسم عده‌ای اندک٬ با پلاکاردهای انتقادی به ابتکار و محیط زیست نیز در سالن حضور داشتند. شعارهای این افراد در این مراسم علیه اصلاح‌طلبان بود.

این عده اصلاح طلبان را منافق می‌خوانند. البته جمعیت حاضر در سالن با شعارهای «یاحسین» یا «مجلس دلواپسان» اجازه بهم زدن مراسم را به آن‌ها نمی‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز