خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سفر رئیس جمهور به قم؛

انجمن اسلامی معلمان استان قم بیانیه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۱۱

دولت جناب آقای روحانی وارٍثانبوهی از مشکلات داخلی و خارجی است و غلبه بر این مشکلات با توجه به دشمنی دشمنان خارجی و کم لطفی و مزاحمت‌های مختلف دوستان نا‌آگاه و مغرض داخلی کاری بس مشکل و طاقت فرساست که غلبه بر آن‌ها نیازمند فرصت و زمان کافی است.

انجمن اسلامی معلمان استان قم به مناسبت سفر حسن روحانی، رئیس جمهور، به استان قم، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا از قم، این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

انجمن اسلامی معلمان استان قم به بهانۀ اولین سفر ریاست محترم جمهوری به استان قم مطالبی را به عرض رئیس جمهور محترم و همکاران عزیز فرهنگی می‌رساند باشد که انشاءالله موثر افتد.

جناب آقای رئیس جمهورمحترم:

۱ - جایگاه تاثیرگذار معلمین در رشد فرهنگی و توسعۀ همه جانبۀ کشور مورد اذعان همگان می‌باشد‌‌ همانگونه که حضرتعالی در سخنانی فرموده‌اید کلید دانش، پژوهش و توسعۀ جامعه در دستان معلمین می‌باشد.

۲ - با قضاوتی منصفانه مشخص می‌گردد جایگاه اجتماعی و اقتصادی این قشر فرهیخته و تاثیر گذار به هیچ وجه با نقشی که بر عهده دارد متناسب نیست.

۳ - بعد از انقلاب در دولت اصلاحات توجه ویژه‌ای به وضعیت حقوقی و معیشتی معلمین صورت گرفت انتظار داریم قدم بلند و مؤثر بعدی در این زمینه در دولت تدبیر و امید به مدیریت جنابعالی برداشته شود.

۴ - سالهای مدیدی است که نظام آموزشی ما دچار سردرگمی و بی‌برنامه‌گی است، مراکز آموزشی باکمبود شدید اعتبارات مواجه‌اند، بسیاری از تمهیدات، طرح‌ها و مصوّباتی که با هدف معلّم محوری و در عین حال ایجاد امکان ارتقاء شغلی و علمی ایشان تدوین و تصویب شده بود کنار گذاشته و یا به بوتۀ فراموشی سپرده شده است… انتظار داریم که در دولت تدبیر، تدبیری دراین موارد اندیشیده شود.

۵ - معلمان آگاه، مسلمان و وطن دوست استان مطّلعند که دولت شما وارثانبوهی از مشکلات و کمبودهای ناشی از بی‌تدبیری‌های سالهای گذشته می‌باشد. فلذا صمیمانه حامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های آن دولت محترم در حل معضلات داخلی و خارجی بوده و در عین حال انتظار دارند تا رئیس محترم دولت صادقانه و شجاعانه به تلاش‌های خود برای عمل به همۀ وعده هائی که در دوران تبلیغات انتخاباتی دادند و بر اساس آن موفق به کسب آراء اکثریت ملت شریف شدند و نیز رفع نگرانی‌های ناشی از عدم تحقق وعده‌ها ادامه دهد و با اطلاع رسانی به موقع به مردم، در جهت شناساندن موانع و مانع تراشان، حمایت‌ها و دعاهای خالصانه و صادقانه ملت را در جهت غلبه بر مشکلات پشتوانۀ خود سازند.

و سخنی با همکاران محترم فرهنگی:

۱ - اهتمام به سرنوشت جامعه، یک وظیفۀ دینی و ملی است و قطعا معلّمین محترم نه تنها خود باید ملتزم به این وظیفه باشند بلکه لازم است تا آموزش دینداری و میهن دوستی، عنوان مشترک تدریس همۀ معلمان باشد. و البتّه یکی از مهم‌ترین سر فصل‌های آن، حضور در صحنۀ ادارۀ جامعه و پرهیز از بی‌توجهی به امور مملکت و تلاش در جهت افزایش آگاهی خود و دانش آموزان نسبت به امور جاری آن است.

۲ - همکاران محترم فرهنگی توجه دارند که دولت جناب آقای روحانی وارٍثانبوهی از مشکلات داخلی و خارجی است و غلبه بر این مشکلات با توجه به دشمنی دشمنان خارجی و کم لطفی و مزاحمت‌های مختلف دوستان نا‌آگاه و مغرض داخلی کاری بس مشکل و طاقت فرساست که غلبه بر آن‌ها نیازمند فرصت و زمان کافی است.

متاسفانه هر روز شاهد آن هستیم که بسیاری از همین دوستان مغرض که در ۸سال دولت گذشته در برابر همۀ تخلفات قانونی دولتمردان و حیف و میل بی‌سابقۀ بیت المال نه تنها سکوت اختیار کرده بودند بلکه بعضاً مؤید آن روند ناصواب بوده‌اند اکنون به انحاء مختلف و به بهانه‌های گوناگون در مسیر خدمت دولت سنگ اندازی می‌کنند.

۳ - فرهنگیان آگاه عنایت دارند که در چنین وضعیتی علیرغم ایرادات و انتقاداتی که رای دهندگان نسبت به برخی عملکرد‌ها و انتصابات دولتی دارند با علم به اینکه بسیاری از ایراد‌ها ناشی از عملکردهای غلط گذشته بوده و در ثانی با توجه به اینکه دولت به پشتوانۀ حمایتهای مردمی است که می‌تواند بر مشکلات غلبه نماید حمایتهای خود را از دولت منتخب‌شان دریغ نخواهند داشت و از این باب انجمن اسلامی معلمان استان قم رجاء واثق دارد که جامعۀ فرهنگی قم اعم از معلمان، دانش آموزان و کارکنان آموزش و پرورش با حضور سبز خود در مراسم سخنرانی رئیس جمهور محترم در ساعت ۳۰/۹صبح روز چهار شنبه مورخۀ۱۳۹۳/۱۲ / ۶رحرم مطهر حضرت معصومه(س) دولتمردان محترم را مستظهر به پشتیبانی خویش خواهند ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز