خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان انجام شد:

تخفیف بلیط هواپیما برای جانبازان مطابق قانون خدمات ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۷۴

آنچه در قانون جامع ایثارگران در این خصوص آمده، کامل تر از تبصره الحاقی موجود است و فقط باید برای آن ردیف تعیین شود.

نمایندگان با حذف تبصره ای در خصوص تخفیف بهای بلیط هواپیما برای آزادگان و جانبازان، ماده مربوط در قانون جامع خدمات ایثارگران را جایگزین آن کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز(سه‌شنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۳۹۴، در رسیدگی مجدد به مواد ارجاعی لایحه بودجه که در کمیسیون تلفیق بررسی شده بود، با پیشنهاد حذف تبصره الحاقی ۱۱ که توسط غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی مطرح شد، موافقت کردند.

براساس تبصره الحاقی ۱۱ دولت مکلف بود ۵۰ درصد تخفیف بهای بلیط هواپیما برای آزادگان، ‌جانبازان ۲۵ درصد به بالا، فرزندان، والدین و همسران شهدا و یک نفر همراه جانبازان ۷۰ درصد را با اولویت نوبت دهی در کلیه خطوط هواپیمایی منظور کند.

علی لاریجانی در جریان بررسی این تبصره الحاقی توضیح داد: ‌ آنچه در قانون جامع ایثارگران در این خصوص آمده، کامل تر از تبصره الحاقی موجود است و فقط باید برای آن ردیف تعیین شود.

نمایندگان با ۹۹ رأی موافق، ۵۹ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در صحن با حذف آن موافقت کردند. /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز