خبرگزاری کار ایران

سردار فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

بدون اقتصاد مقاومتی هیچ‌گاه انقلاب اسلامی اتفاق نمی‌افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۳۱

بودجه نیروهای مسلح خوب است مگر نمی بینید وضع نیروهای مسلح ما چقدر خوب است. / بعد از جنگ رهبر انقلاب در زمان دولت سازندگی تاکید داشتند که باید برنامه‌ریزی برای اقتصاد بدون نفت داشته باشیم.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گفت: اقتصاد مقاومتی در کشور در دست تک تک مردم ایران، کارگران و کشاورزان است و باید شکل بگیرد و کار و تولید را به وجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن فیروزآبادی در حاشیه همایش ایمنی و بازرسی نیروهای مسلح در باره اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران گفت: ما نباید نظامات سرمایه‌داری را بپذیریم و زیر بار نظامات اقتصاد چپاول‌گر و ثروت اندوز برویم.

وی ادامه داد: در بحثکارخانجات کشاروزی نفت و صنعت باید از نظام سرمایه‌داری کمونیست بین‌المللی خود را جدا کنیم که این خود یعنی اقتصاد مقاومتی.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: بدون اقتصاد مقاومتی هیچ گاه انقلاب اسلامی اتفاق نمی‌افتاد ما اگر فرمایشات امام راحل را تحلیل کمی و کیفی کنیم می‌بینیم که روی سخن امام به جوانان، دانشمندان و اساتید است که بروید پایه فرهنگ و اقتصاد را در کشور بسازید.

فیروزآبادی افزود: امام از روز اول جهاد سازندگی را تشکیل دادند و این جهاد حرکات بزرگی را انجام داد اما در دوره جنگ حرکات سازندگی تحت تاثیر آن قرار گرفت و همه مردم از شهر و روستا به سمت جبهه‌ها رفتند و در مقابل صدام ایستادند.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: بعد از جنگ رهبر انقلاب در زمان دولت سازندگی تاکید داشتند که باید برنامه‌ریزی برای اقتصاد بدون نفت داشته باشیم.

فیروزآبادی گفت: اقتصاد مقاومتی در کشور در دست تک تک مردم ایران، کارگران و کشاورزان است و باید شکل بگیرد و کار و تولید را به وجود بیاورند.

فیروزآبادی بیان کرد: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند که دولت در این راستا سرمایه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهد تا مردم موفق به تولید شوند.

وی تصریح کرد: این خود یعنی اقتصاد مقاومتی که دشمنان نمی‌توانند بر آن نفوذ کند و مانند کوه دماوند استوارند.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این راستا دستور تشکیل ذخیره ارزی را دادند تا منابع آن به مردم در راستای تولید و توسعه واگذار شود.

فیروزآبادی گفت: این یعنی اقتصاد داخلی که به دست ملت شکل گرفته و اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کل ستاد نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که بودجه نیروهای مسلح را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: بودجه نیروهای مسلح خوب است مگر نمی بینید وضع نیروهای مسلح ما چقدر خوب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز