خبرگزاری کار ایران

طی بخشنامه‌ای از سوی دادگستری تهران اعلام شد؛

تاکید بر لزوم رعایت شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۱۶

رییس حوزه ریاست دادگستری تهران طی بخشنامه‌ای بر توجه و رعایت شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با واحد‌های قضایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن زاده طی بخشنامه‌ای توجه به شأن اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با مراجع قضایی و همچنین لزوم ساماندهی نحوه تعامل با وکلا، کارشناسان و مشاوران که بر مدار قانون در روند دادرسی دخیل بوده و با مراجع قضایی همکاری دارند را خواستار شد.

وی افزود: ورود وکلا، کارشناسان و مشاوران به واحد‌های قضایی باید از گیت مخصوص صورت پذیرد و در واحد‌های قضایی که هنوز گیت ورودی ویژه برای ورود وکلا و کارشناسان و مشاوران تأمین نشده تلاش لازم جهت تامین تجهیزات صورت گیرد و همچنین پس از احراز هویت و سمت وکیل یا کارشناس یا مشاور، ورود آن‌ها خارج از نوبت و خارج از صف عادی مراجعان صورت گیرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران متذکر شد: نحوه برخورد و بازرسی و اعمال مقررات ورود و خروج در مورد وکلا و کارشناسان و مشاوران به نحوی باشد که حتماً شأن فردی و حرفه‌ای آنان رعایت شود و در این زمینه آموزش‌های لازم به همکاران ارائه شود.

حسن زاده خاطر نشان کرد: در هر واحد قضایی حداقل یک اتاق مجهز به تجهیزات لازم به عنوان اتاق انتظار وکلا و کارشناسان و مشاوران تعیین شود تا تحت نظارت مدیریت واحد قضایی در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز