خبرگزاری کار ایران

سردار کارگر:

جزو چند کشور نخست در حوزه پیشرفت فناوری انرژی اتمی هستیم/ همکاری شهرداری تهران با بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۸۳

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سردار سلیمانی عمر خود را در راه اعتلای وطن صرف کرد و هر کس که به این نظام ارزشمند در هر عرصه‌ای خدمت کند سرباز وطن محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم کلنگ‌زنی و احداث یادمان ملی سرباز وطن که عصر امروز (سه‌شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: سرباز وطن لقبی بود که سردار سلیمانی برای خود انتخاب کرد؛ سردار سلیمانی عمر خود را در راه اعتلای وطن صرف کرد و هر کس که به این نظام ارزشمند در هر عرصه‌ای خدمت کند سرباز وطن محسوب می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: ما اجازه ندادیم تا مسائل جناحی و سیاسی در حوزه دفاع مقدس مطرح شود و این موضوع را هم خدمت مقام معظم رهبری گزارش کردیم که ایشان تایید کردند و فرمودند این کار درست است؛ دفاع مقدس متعلق و مقاومت اسلامی متعلق به همه مردم است.

سردار کارگر ادامه داد: همه ملت ایران در دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس سهیم هستند؛ چه کسانیکه در خط مقدم جنگیدند و چه کسانی که در پشت جبهه پشتیبانی‌های مادی و معنوی داشتند.

وی با بیان اینکه موزه جبهه مقاومت که امروز به نام سپهبد شهید سلیمانی مزین است؛ طرح خود ایشان بود که یک ماه قبل از شهادت عنوان کرده بود و امروز شاهد آن هستیم، شروع احداث نماد و یادمان ملی سرباز وطن با این موزه تقارن خواهد داشت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در مدتی که با دوستان عزیز در شهرداری و شورای شهر کار کردیم انصافاً در بحث موزه و مسائل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران با ما نهایت همکاری را داشتند و بنده شهادت می‌دهم که هر آنچه که ما در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس خواستیم شهرداری دریغ نکرد و در بعضی از موارد نیز این دوستان از ما جلوتر بودند.

وی در پایان از زحمات شهردار تهران و ریاست شورای شهر به جهت ساخت یادمان ملی سرباز وطن تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز