خبرگزاری کار ایران

طلایی در پاسخ به ایلنا:

هیچوقت مخالف مذاکره نبوده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۴۱

عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت» ما هیچوقت مخالف مذاکره نبوده‌ایم ما مدعی مذاکره با اقتدار و داشتن پشتوانه ملت و رضایت مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی با حضور در مسجدالنبی نارمک در پاسخ به ایلنا، درباره اظهاراتی مبنی بر احتمال توقف مذاکرات برجام در دولت آینده اظهار داشت: این اظهارات فضاسازی‌هایی است که برای دولت آینده ایجاد می‌کنند تا مردم را از آمدن پای صندوق رای ناامید و منصرف کنند و یا به کسانی رای دهند که از نگاه ما با این تفکر  نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی تاکید کرد: ما هیچوقت مخالف مذاکره نبوده‌ایم ما مدعی مذاکره با اقتدار و داشتن پشتوانه ملت و   رضایت مردم هستیم.

وی گفت: دولت آینده از چنین رویکردی حتما در مسیر احقاق حقوق ملت با تمام دنیا به جز خط قرمزهایی که تعیین شده، مذاکره خواهد کرد و حقوق ملت را با قدرت نه با ذلت از حلقوم چپاولگران بیرون خواهد کشید.

وی در ادامه گفت: از اوایل صبح که شعبات سطح شهر را نظاره‌گر بودم، الحم الله حضور خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم هر چه به سمت ظهر و بعدازظهر می‌رویم، استقبال بیشتری از مردم شاهد باشیم.

طلایی با بیان اینکه استقبال از انتخابات بعداز ظهر بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه نشان دادند برای قدرت و صلابت کشور خود وقت می‌گذارند و امروز نیز اینگونه خواهد شد و هم پیش و هم بعداز ظهر شاهد صف‌های طولانی برای رای دادن مردم خواهید بود.

وی درباره توقعی که مردم از نمایندگان خود در شورای شهر تهران و همچنین رئیس‌جمهور دارند، توضیح داد: به نظرم یک توقع عام و یک توقع خاص از رییس‌جمهور است. البته بین رییس‌جمهور و کارگزاران شهری تفاوتی نیست و باید همه آنها امانت‌دار مردم باشند.

طلایی ادامه داد: اینکه به اموال مردم تعدی نکنند، فامیل بازی نکرده و از آقازاده‌ها و رانتی که دارند، استفاده نکنند و با اراده جدی مجاری فساد را ببندند، کم‌ترین توقع است.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید واقعاً با یک اراده جدی مجاری فساد را ببندد، گفت: موقعیت برخورد با فساد از وجود دارد اما اگر مجاری آن را پس بگیرید،  گفته می‌شود آب را باید از سرچشمه مسیرش را عوض کرد همین است اگر مجاری فساد رانت خواری بسته شود بسیاری از مفاسد از بین می رود. این هم مشروط به این است که از آن بازی و جناح بازی و طایفه بازی و آقازادگی ها و داماد زادگی ها و امثال اینها خودمان را خلاص کنیم.

 طلایی بیان داشت: زمانی که قرار است در کنار هر مسئولی اعم از دامادها و پسرهایش و یا حتی دخترهایش قرار گیرند این وضع را شاهد خواهیم بود یکی از نشانه‌های اینکه یک مسئول به سلامت کار می‌کند این است که نسبت به اطرافیانش را بررسی کنیم .

طلایی گفت: به نظر من اولین نشانه این است که یک مدیر پای کار است و می‌خواهد واقعاً برای مردم کار کند خودش پاک است و می‌خواهد پاک از مسئولیت برود، خودش با مدیرانش به صورت قطاری نمی‌آید و بعد بروند. نکته دوم اولویت‌ها برای نیازهای جامعه است که به اعتقاد من موضوع معیشت، رفاه، اشتغال و موضوع جوانان و ازدواج جوانان و مسائل عمومی مردم امروز از هر امری برای جامعه ما ضروری‌تر است و باید بیشتر به آن توجه شود.

طلایی یادآور شد: به لطف خدا ما در عرصه‌های دفاعی، پزشکی، نانو، هسته‌ای و فناوری  مقام‌های خوبی را در سطح جهانی داریم فقط مسائل جاری کشور باقی مانده که امیدواریم کسانی که به دنبال این هستند که قرارگاه توزیع مرغ و تخم‌مرغ بزنند، بدانند که بچه‌های دفاع مقدس و انقلاب برای تولید موشک نقطه‌زن هم قرارگاه ندارند و بر روی پای خودشان ایستادند و به خدا توکل کردند و به مردم و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردند و موفق شدند موشک نقطه زن را تولید کنند و یا در علوم پزشکی و هسته‌ای توانستند با همین روش این دستاوردها را به دست آوردند.  

طلایی گفت: بنابراین می‌توان مشکلات را حل کرد، امیدواریم شاهد شکل‌گیری یک دولت انقلابی و کارآمد باشیم.

وی تاکید کرد:  انشاءالله ظرف چهار سال آینده ریل‌گذاری‌ها به سمتی خواهد رفت که در یک برنامه زمانبندی دو دوره ریاست جمهوری اقتصاد ما و همینطور قدرت دفاعی و سایر مولفه‌های قدرت به سطحی از تاب‌آوری دست پیدا خواهد کرد که در برابر دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز