خبرگزاری کار ایران

گیلانی در تذکر شفاهی:

وزارتخانه‌های نیرو و میراث در حفظ سازه‌های آبی شوشتر به تعهدشان عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۴۵

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه های نیرو و میراث فرهنگی در حفظ سازه های آبی کهن شوشتر به تعهداتشان عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و هفته قوه قضائیه گفت: پنجم تیرماه سالروز ثبت جهانی سازه های آبی ۱۵۰۰ ساله شوشتر را که افتخاری بی نظیر در مهندسی آب در جهان محسوب می شود را به مردم این شهر و ایران تبریک می گویم.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس ادامه داد: به نمایندگی از مردم شوشتر به وزرای نیرو و میراث فرهنگی تذکر می دهم که به تعهدات توافق شده برای حفظ و نگهداری از این سازه های بی نظیر جهانی با نگاه ملی توجه و اقدام نمایند.

وی خطاب به استاندار خوزستان تصریح کرد: صدای کشاورزان زحمتکش شوشتر و گتوند در این روزها را قطعا شنیده اید، بنابراین بخاطر آنان که صرفاً تامین آب کشت تابستان است، توجه و دستور تامین دهید، چرا که بی شک مقدار لازم آب برای کشت در این دو شهرستان وجود دارد.

گیلانی در تذکر به وزرای نیرو، صمت و راه و شهرسازی یادآور شد که نسبت به انجام توافقات خود در شهرستان های شوشتر و گتوند اقدام کرده و مدیران استانی خود را برای اجرای این توافقات که تاکنون پیشرفت های اجرایی زیادی نیز داشته، پشتیبانی کنند.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: نسبت به سهمیه استخدام معلمان در استان خوزستان و حقوق آنها در کشور توجه و رسیدگی کنید، ضمن اینکه از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتظار داریم در این خصوص نقش نظارتی خود را ایفا نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز