خبرگزاری کار ایران

دستور کار هفته آتی کمیسیون صنایع مجلس اعلام شد؛

بررسی درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۷۷

کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی را بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۲۷ تیر ماه)، اعضای این کمیسیون به تبادل نظر، ارائه پیشنهادها و نظرات درباره اولویت‌های کاری کمیسیون می‌پردازد.

براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه(۲۸ تیر ماه) درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی را با حضور نمایندگان متقاضی و وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان مربوطه بررسی می‌کند.

همچنین ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور، طرح اصلاح ماده ۲۴ قانون معادن مصوب سال ۱۳۷۷، طرح استفساریه تبصره ۳ ماده ۶ قانون اصلاح معادن مصوب ۱۳۹۰ و طرح اصلاح مواد ۹ و ۱۵ قانون معادن با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط، دیوان محاسبات کشور و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق ایران دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه هفته آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز