خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید امور فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۱۸

مراسم تودیع و معارفه رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور جناب آقای دکتر محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در محل ساختمان ستاد مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی، به عنوان رئیس جدید امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه و از زحمات حجت الاسلام عاملی رئیس سابق امور فرهنگی این معاونت قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید توحید عاملی  رئیس سابق امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید امور فرهنگی، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام ابراهیمی به عنوان رئیس امور فرهنگی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام عاملی، گزارشی مختصر از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان مراسم، حکم حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی توسط محمدباقر الفت به وی اهدا شد و از حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز