خبرگزاری کار ایران

دنیامالی در تذکر شفاهی:

مجلس یازدهم پیگیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رتبه‌بندی معلمان است/ پرداختی‌ کارمندان دادگستری شرایط مناسبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۸۴۸

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس از حساسیت مجلس نسبت به پرداخت معوقات بازنشستگان و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در جلسه صحن علنی امروز (۲۰ مهر) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی قول پیگیری افزایش دریافتی‌های زحمتکشان در نیروی انتظامی را به کادر پلیس از طرف مجلس داد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم پیگیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: به ویژه این پیگیری‌ها در حوزه تحقق پرداخت معوقات بازنشستگان آموزش و پرورش است که امیدواریم با انتخاب وزیر آموزش و پرورش این موضوع سرعت بیشتری گیرد.

وی رتبه‌بندی معلمان را نیز یکی دیگر از موضوعات مورد توجه نمایندگان مجلس برشمرد و اضافه کرد: در حوزه پیگیری موارد مربوط به کارمندان دادگستری و قضات نیز باید توجه داشت که پرداختی‌ها به کارمندان دادگستری شرایط مناسبی ندارد و این عزیزان از اقشاری هستند که یکی از پایین‌ترین دریافتی‌ها را دارند. مجلس نسبت به معیشت این عزیزان حساس است و این موضوع را پیگیری می‌کند.

دنیامالی سرعت واکسیناسیون در کشور را مناسب دانست و گفت: با این وجود هنوز واکسیناسیون دز دوم جمعیت بالای ۱۲ سال در کشور به ۵۰ درصد نرسیده که امیدواریم این موضوع نیز هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز