خبرگزاری کار ایران

نماینده آبادان در گفت‌وگو با ایلنا:

فوت ۱۰ کارگر صنعت نفت صبر ما را لبریز کرد/ فرصت یک هفته‌ای به قاسمی برای ساماندهی جاده‌های تک بانده/ احتمال طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۰۴

نماینده آبادان از فرصت ۱۰ روزه‌ به وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی به جاده‌های تک بانده در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: اگر در این مدت شاهد اقدام جدی نباشیم، در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حادثه روز گذشته و درگذشت تعدادی از کارگران صنعت نفت، گفت: دیروز ۴ دی ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۷ صبح شاهد وقوع یک حادثه بسیار تلخ و جانگداز بودیم. در این حادثه ۱۰ تن از کارگران سختکوش و تلاشگرمان پرپر شدند که ۹ تن از آن‌ها از یک خانواده بودند و این به دلیل تک باند بودن جاده‌های ماست.

وی ادامه داد: ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی سپری شده اما همچنان جاده‌های ما که ترانزیتی هم است و در بین میدان‌های نفتی و از روی سفره‌های نفت می‌گذرد، همچنان تک بانده است و این موضوع باعث شده که ما هر ماه شاهد بروز حوادث تلخ منجر به فوت هستیم.

محفوظی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون دیگر صبر مردم ما به پایان رسیده و کاسه صبر ما به عنوان نمایندگان مردم هم لبریز شده است و اگر تا پایان مهلت یک هفته یا ۱۰ روزه‌ای که به وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم، اقدام جدی را شاهد نباشیم، وارد فاز استفاده از ابزارهای قانونی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در پایان این مهلت استیضاح را مطرح خواهیم کرد، گفت: ما قبلاً تذکر و طرح سوال را عنوان کرده‌ایم و قطعاً در این مرحله و در استفاده از ابزارهای نظارتی یک گام جلوتر رفته و استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز