خبرگزاری کار ایران

قادری در تذکر شفاهی:

دوگانگی‌ها کنار گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۰۲۲

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: اگر بناست به دلیل اجرای طرح نکاشت در اصفهان و دیگر استان‌ها پولی پرداخت شود، چرا نباید به مردم زرقان و خرامه و مرودشت پول پرداخت شود لذا باید این دوگانگی‌ها کنار گذاشته شود.

به گزارش ایلنا، جعفر قادری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۸دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی گفت: امضا و اجرای قطعه ۸ آزادراه شیراز – اصفهان و تسریع در اجرای قرارداد مشارکتی کمربندی شمال شرق شیراز با توجه به امضای این امر دارای اهمیت است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزارت نفت اظهار کرد: باید خوراک ۱۲۰ هزار بشکه‌ای میعانات گازی پالایشگاه پارس فرآیند فارس سریعاً بازگردانده شود؛ با توجه به اینکه سرمایه‌گذار در این خصوص طراحی‌های لازم را انجام و سرمایه‌گذاری کرده است، بازگرداندن این خوراک ظرفیت پالایشگاه را توسعه خواهد داد.

وی در تذکری خطاب به وزارت نیرو ادامه داد: تأمین مالی باقی مانده خط دوم انتقال آب دارای اهمیت است زیرا سرمایه‌گذاری‌های لازم صورت گرفته و فقط ۱۴ کیلومتر دیگر مانده تا این خط تکمیل و برای استفاده به شیراز برسد. اجرای خط انتقال آب به زرقان و خرامه از سد درودزن از جمله انتظارات مردم است زیرا آنجا حقابه دارند؛ وزارت نیرو باید منابع لازم را تأمین و هر چه سریعتر این خط را اجرایی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: بزرگراه شیراز – عسلویه مسیری پرتردد است لذا تلفات جانی و مالی بسیاری را بر جای می‌گذارد، با توجه به اینکه حجم قابل توجهی کالا و نیروی انسانی به عسلویه منتقل می‌شود انتظار می‌رود وزارت نفت در خصوص رسیدگی به این بزرگراه مشارکت کند.

قادری ادامه داد: اگر بناست به دلیل اجرای طرح نکاشت در اصفهان و دیگر استان‌ها پولی پرداخت شود، چرا نباید به مردم زرقان و خرامه و مرودشت پول پرداخت شود لذا باید این دوگانگی‌ها کنار گذاشته شود. همچنین وزارت راه و شرکت حمل و نقل پایانه‌ها باید نسبت به راه‌های روستایی رسیدگی‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز