خبرگزاری کار ایران

روح الامینی در تذکر شفاهی:

محدود کردن گزینش‌ها به افراد دم‌دستی و لابی‌های نسبی و سببی کار خوبی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۵۵۴

نماینده مردم تهران در تذکری به وزرا و رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان گفت: هنر مردان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی به کارگیری استعدادها و افراد توانمند است، محدود کردن گزینش ها به افراد دم دست خود و لابی های نسبی و سببی و فرقه ای کار خوبی نیست.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دی ماه، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: از حاج قاسم شهید و مکتب سلیمانی باید اخلاص، صداقت، مردمی بودن، نگاه کلان و ملی، مهربانی با خواهران و برادران و استحکام و شدت در مقابل خصم و همچنین خدمت برای مردم تا پای جان را بیاموزیم؛ داغی که هرگز سرد نمی شود و چراغ هدایتی که راهنمای همه خادمان ملت خواهد بود و رویش های گام دوم انقلاب را دنبال خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به بحث تکریم و کرامت علم و جایگاه عالم افزود: اساتید دانشگاهی و پزشکان به دنبال بحث مالی نیستند، بلکه بحث شأن و جایگاه هیات علمی مطرح است، این روزها برخی همکاران دانشگاهی می‌گویند ما حتی از جانب خانواده ها و دانشجویان مورد سوال قرار می گیریم، چرا به هر بهانه ای به جایگاه آنها لطمه می زنید؟

وی ادامه داد: باید از رهبری بزرگ انقلاب و منش و روش ایشان که پیشران حرکت پرشتاب علمی و فرهنگی کشور هستند، یاد بگیرید و در عمل و نه در شعار، این جایگاه را دنبال کنید؛ اگر ما به دنبال دانشگاه های نسل چهارم و کارآفرینی و همچنین تولید دانش بنیان دانش و اقتصاد دانش بنیان هستیم، مسئولان و نمایندگان نباید پیام بدی را به جامعه دانشگاهیان منتقل کنند.

روح الامینی در تذکری به وزرا و رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان گفت: هنر مردان بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی به کارگیری استعدادها و افراد توانمند است، محدود کردن گزینش ها به افراد دم دست خود و لابی های نسبی و سببی و فرقه ای کار خوبی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز