خبرگزاری کار ایران

سعیدی در تذکر شفاهی:

شهرهای سیستان و بلوچستان را آب برده، برخی مسئولان تهران نشین را خواب

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۷۴۲

نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به بارش های اخیر در استان های مختلف کشور گفت: کنارک، چابهار، دشت یاری و زرآباد را آب برده و برخی از مسئولان تهران نشین را خواب؛ به داد مردم برسید.

به گزارش ایلنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: کنارک، چابهار، دشت یاری و زرآباد را آب برده و برخی از مسئولان تهران نشین را خواب؛ و آن هم خواب زمستانی برده است.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس یازدهم ادامه داد: روز گذشته در کنارک طی ۲۰ دقیقه، ۱۰۴ میلیمتر بارندگی داشته ایم و این در تاریخ بی سابقه است و با توجه به ضعف ساختاری شهری همه معابر دچار آبگرفتگی شده و آب به ۸۰ درصد خانه ها نفوذ کرده است.

وی افزود: بحران در آستانه تبدیل به فاجعه است و بخش های پیش سهراب و اورکی تبدیل به جزیره شده اند و راه های دسترسی تخریب و حتی در بسیاری از حاشیه ها تخریب صورت گرفته است، لذا از آقای دکتر قالیباف، استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی، برادران ارتشی و سپاهی و آقای سعید محمد به خاطر تلاش های بی وقفه ممنون هستیم، اما ساختار و امکانات نحیف استان نمی تواند پاسخگو باشد.

سعیدی خاطرنشان کرد: از مسئولان معزز تقاضا دارم که نوشدارو پس از مرگ سهراب نباشند و لازم است اکنون به داد مردم برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز