خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور: ️

جهاد تبیین وظیفه دینی و ملی آحاد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۷۷۴

دادستان کل کشور گفت: امروز جهاد تبیین به عنوان مهمترین راه مقابله با توطئه نرم دشمن، وظیفه و تکلیف اسلامی، مذهبی، انقلابی و ملی تک تک افراد جامعه است که اگر به درستی به آن عمل شود، همانند جنگ سخت، دشمن با شکست مواجه می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در گرامیداشت دهه فجر در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان پیشوا گفت: امام راحل چه در ایامی که در ایران حضور داشتند و چه در زمان تبعید همواره نسبت به برداشتن پرده از واقعیت جامعه اهتمام داشت و نسبت به بصیرت بخشی مردم تلاش می‌کردند و این امر موجب شد تا جامعه به سطحی از آگاهی و بینش دست یابد که تحمل مشکلات و شدائد حکومت را نداشته باشد.

دادستان کل کشور بیان کرد: دشمنان وقتی نتوانستد درطول هشت سال دفاع مقدس به کشور صدمه وارد کنند، راهبرد خود را تغییر داده و این مقابله را به جنگ نرم تبدیل کردند که یکی از روش‌های آن تحریم‌های اقتصادی است تا مقاومت مردم ایران در هم شکسته شود.

وی گفت: در روش دیگر جنگ نرم، دشمن با تبلیغات منفی و ترویج فرهنگ منحط، به مبانی اخلاقی نظام هجمه وارد کرده و تلاش می‌کند تا به مراکز مهم تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده کشور نفوذ کند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: این که رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی که به تمامی مسائل داخلی و خارجی و برنامه‌های دشمن اشراف دارند، موضوع جهاد تبیین را مطرح می‌کنند، به دلیل حساسیت و اهمیتی است که مقابله با جنگ نرم دارد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: امروز جهاد تبیین به عنوان مهمترین راه مقابله با توطئه نرم دشمن، وظیفه و تکلیف اسلامی، مذهبی، انقلابی و ملی تک تک افراد جامعه است که اگر به درستی به آن عمل شود، همانند جنگ سخت، دشمن با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم ۲ نوع است گفت: یک جنگ نرم مانند تحریم اقتصادی است که از همان اوایل انقلاب برقرار بود و در جنگ سخت با تحریم مواجه بودیم و به ما سلاح و وسیله دفاع نمی‌دادند و نوع دوم جنگ نرم، تبلیغات منفی و ترویج فرهنگ غلط و حمله به مبانی نظام و حمله به مراکز مهم تصمیم ساز و تصمیم گیرنده کشور و نفوذ در مراکز تصمیم گیری کشور و به کار گیری انواع و اقسام ابزاری که در اختیار دارند و همه این عوامل را در جنگ نرم به عرصه کارزار با نظام جمهوری اسلامی و مردم بزرگوار ما آوردند.

دادستان کل کشور گفت: دشمنان در جنگ نظامی سلاح‌های مدرن را به کار بردند و «آواکاس» را که یک هواپیمایی آنچنانی بود در اختیار صدام گذاشتند که در مناطق جنگی می‌آمد و موارد را ضبط و در اختیار میدان جنگ صدامیان می‌گذاشتند تا جایی که حتی متوسل به بمب شیمیایی شدند و شاهد بودیم که چه جنایاتی را صدام در جبهه‌های جنگ مرتکب شد که در جنگ موفق شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز