خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش به سرتیپ حاتمی تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۶۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ«امیر حاتمی» را به سمت مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ«امیر حاتمی» را به سمت مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ «امیر حاتمی»

مشاور محترم فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

انتصاب بجا و شایسته جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) به عنوان مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید تجارب ارزشمند جنابعالی در دوران موفق حضور در مسؤلیت‌های مهم و اساسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، به فضل الهی درخشش تان در سنگر جدید خدمت به انقلاب و نظام را رقم خواهد زد.

توفیق روزافزون آن برادر ارجمند را در تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم و معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز