خبرگزاری کار ایران

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد:

حصرها و تحریم‌ها مردم ما را در مقابل گرانی مقاوم کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۰۳

امام نماز جمعه مشهد، گفت: مردم امروز دیگر مدیریت کلاسیک را نمی‌پذیرند، مردم مدیریت جهادی می‌خواهند. مدیری که جهادی تصمیم بگیرد و جهادی عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر طی سخنانی، گفت: نسل جوان امروز ما نسبت به گذشته سوال‌هایی دارد که باید به آن پاسخ داده شود، مهمترین سوالات جوانان این است؛ چرا انقلاب شد؟ این انقلاب چگونه پیروز شد؟ آینده انقلاب چه خواهد شد؟. نسل جوان ما باید خود را آماده کند تا در مسیر تحقق بیانیه گام دوم، قدم بردارد.

خطیب نماز جمعه مشهد در ادامه اظهار داشت: مردم امروز دیگر مدیریت کلاسیک را نمی‌پذیرند، مردم مدیریت جهادی می‌خواهند. مدیری که جهادی تصمیم بگیرد و جهادی عمل کند. 

علم‌الهدی در ادامه با اشاره به تحریم‌ها و آثار آن، ابراز داشت: مردم ما دارند مقاوم می‌شوند، جنگ ۸ ساله مردم ما را مقاوم کرد تا جایی که در مقاومت پیروز شده و به نزدیکی مرز اسرائیل رسیده است. 

وی اضافه کرد: در عرصه اقتصادی تمام این حصر ها و تحریم‌ها امروز مردم ما را مقابل گرانی معیشت مقاوم کرده است. همه این‌ها زمینه ظهور امام زمان(عج)است. ان‌شاءالله به لطف خداوند متعال این انقلاب سکوی حرکت و فرج مولای ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز