خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب مردم‌سالاری:

مرحوم جبار‌زاده محبوب همه جریان‌های سیاسی کشور بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۷۴۰

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد اسماعیل جبار‌زاده صبح امروز از مقابل ساختمان وزارت کشور با حضور جمع زیادی از فعالان سیاسی، دوستان، آشنایان و خانواده ایشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در این مراسم،‌ از خدمات ارزنده اسماعیل جبار‌زاده تجلیل کرد و وی را مصداق مردان الهی دانست که به عهد و پیمان الهی خویش استوار باقی ماندند.

وی با اشاره به چهار دوره نمایندگی جبار‌زاده از تبریز در مجلس شورای اسلامی و سابقه چندین سال استانداری وی در استان آذربایجان شرقی، درگذشت معاون اسبق وزارت کشور را به مردم آذربایجان و نمایندگان ادوار تسلیت گفت.

رئیس کمیته روابط بین‌الملل خانه احزاب ایران از خدمات صادقانه جبارزاده در دولت یازدهم نسبت به توسعه سیاسی کشور و احزاب و مراکز مردم‌نهاد یاد کرد و این خدمات را فراموش‌ناشدنی دانست.

وی با بیان اینکه جبار‌زاده در بین همه جریانات سیاسی کشور محبوبیت داشت دلیل آن را تواضع، مهربانی فداکاری به یاد ماندنی ایشان دانست و مصیبت وارده را به خانواده، بستگان و آشنایان و اعضای حزب کارگزاران تسلیت گفت. 

در مراسم تشییع پیکر اسماعیل جبارزاده، علاوه بر خویشاوندان و بستگان ایشان، جمع زیادی از مردم آذربایجان و نمایندگان ادوار و شخصیت‌های سیاسی اجتماعی همچون اسحاق جهانگیری، مجید انصاری، محمدباقر نوبخت، عبدالرضا رحمانی فضلی، سردار ذوالفقاری، عادل آذر، محسن مهرعلیزاده، محمدرضا تابش، خیرآبادی، سید‌حسین مرعشی، ید‌الله طاهرنژاد، جهانبخش خانجانی، حشمتیان و جمعی از روحانیون و... حضور داشتند که پس از مراسم تشییع و ادای احترام از سوی گروه مارش نظامی پیکر ایشان به سمت بهشت زهرا‌ (س) منتقل و در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز