خبرگزاری کار ایران

نجفی در اخطاری مطرح شد؛

وزیر آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر به مطالبه نیروهای حق‌التدریسی مرحله سوم رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۰۴

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در اخطاری خواستار رسیدگی به مطالبه نیروهای حق التدریسی مرحله سوم آموزش و پرورش شد و نسبت به بی توجهی وزیر آموزش و پرورش به این مطالبه و عدم پاسخگویی به آن ها انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نجفی اسپیلی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، در اخطاری با استناد به بند ۹ اصل ۳ قانون اساسی در رابطه با رفع تبعیضات ناروا خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ما انتظار داشتیم با توجه به تجمعات نیروهای حق التدریسی مرحله سوم که مورد تائید صحن علنی مجلس نیز قرار گرفت، واکنشی از سوی وزیر آموزش و پرورش دیده می شد اما آقای وزیر حتی در این حد ارزشی قائل نشدند که با دو دقیقه مصاحبه پاسخگو باشند و بگویند حق با این افراد است یا خیر و اگر حق دارند چه زمانی به مطالباتشان رسیدگی می شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس ادامه داد: این رویه غلطی است که افراد برای گرفتن حق خود مقابل مجلس تجمع می کنند هرچند این مسئله به دلیل عدم عمل مسئولان به وظایف خود است.

وی افزود: ما از وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اداری درخواست داریم با برگزاری هر چه سریع تر یک جلسه این نیروها را تعیین تکلیف کنند.

در ادامه علی نیک زادثمرین که ریاست مجلس را برعهده داشت تذکر این نماینده را وارد دانست و گفت: مجلس به جد پیگیر این موضوع است و با وزیر آموزش و پرورش و معاون پارلمانی وی جلسه برگزار کرده است البته آن ها با این مهم موافق هستند به همین دلیل با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز جلسه گذاشته شد و ایشان به دکتر علی احمدی ارجاع دادند، همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات و آقایان منادی سپیدان و متفکر آزاد پیگیری های لازم را انجام داده اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار ما از آقای پورمحمدی این است که برای نوبت بعدازظهر نتیجه این مهم را به مجلس ارائه دهد چرا که حق مسلم نیروهای حق التدریسی مرحله سوم است که تعیین تکلیف شوند. همچنین توجه به قانون از سوی دولت ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز