خبرگزاری کار ایران

تایمز آف اسرائیل مدعی شد:

بایدن به لاپید گفت که فعلاً توافقی با ایران صورت نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۲۹

رئیس‌جمهوری ایالات متحده در جریان گفت‌وگوی اخیر خود با نخست‌وزیر اسرائیل بر این نکته تأکید کرده است که توافقی با ایران صورت نخواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، تایمز آف‌اسرائیل مدعی شد که در جریان گفت‌وگوی اخیر میان «یائیر لاپید»، نخست‌وزیر اسرائیل با «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده و سایر مقام‌های دولت آمریکا، تأکید شده است که در آینده قابل پیش‌بینی هیچ‌گونه توافق جدیدی میان ایران و قدرت‌های غربی به امضاء نخواهد رسید.

به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای که پیامدهای مهم بین‌المللی به همراه خواهد داشت، احتمالاً توسط لاپید در جریان کارزار انتخاباتی پیش رو در اسرائیل، علی‌الخصوص در برابر رهبر مخالفان، «بنیامین نتانیاهو» که بارها به لاپید به دلیل تعلل در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران حمله کرده بود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

احتمال به نتیجه رسیدن توافق هسته‌ای جدید با ایران، در کانون رایزنی‌های دیپلماتیک و امنیتی اسرائیل در طول سال گذشته قرار داشت.

لاپید که جدعب است در روزهای اخیر در خصوص عدم توافق در مذاکرات هسته‌ای با ایران اطمینان حاصل کرده بود؛ اولویت‌های امنیتی اسرائیل را تغییر داده و بر شرایط کرانه باختری متمرکز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز