خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

رسوب کالا در انبارهای اموال تملیکی کرمانشاه به صفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۴۳

دادستان کرمانشاه گفت: در حال حاضر رسوب کالا در این انبارها به صفر رسیده و تنها دستگاه‌های ماینر وجود دارند که آن هم به دلیل اینکه تصمیم‌گیری در مورد وضعیت آنها صورت نگرفته، بلاتکلیف مانده‌اند.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی در حاشیه بازدید از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه، با اشاره به عضویت این سازمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، اظهار کرد: باتوجه به مرزی بودن کرمانشاه در ورود حجم قابل توجهی کالای قاچاق به آن، این سازمان نیز به عنوان متولی تعیین تکلیف کالای قاچاق حساسیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری سایر دستگاه های ذیربط سازمان اموال تملیکی کرمانشاه در بحث تخلیه و توزیع کالاهای موجود در انبارها رتبه برتر کشور را دارد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر رسوب کالا در این انبارها به صفر رسیده و تنها دستگاه های ماینر وجود دارند که آن هم به دلیل اینکه تصمیم گیری در مورد وضعیت آنها صورت نگرفته، بلا تکلیف مانده اند.

وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از وضعیت ساماندهی انبارهای اموال تملیکی استان، عنوان کرد: شرایط خوبی را از این نظر در استان داریم که زحمات مسئولین آن جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز