خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان ما بیشترین ضربه را از پیوند مبارک ارتش و سپاه خورده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۶۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دوران دفاع مقدس اولین میدان و عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این پیوند و اتحاد مبارک خورده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس سراسر ایثارگری، جانبازی و تبعیت از ولایت بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی و معرفت‌افزایی بود، اظهار داشت: همه ما از آن دوران درس‌های بزرگ و ارزشمندی گرفتیم. دفاع مقدس به ما درس ایثار، ادب، انسانیت، شرافت، دشمن‌شناسی، خودباوری و اقتدار آموخت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس اتحاد، همدلی و همبستگی ملت به‌ویژه نیرو‌های مسلح بود، تصریح کرد: حقیقتاً دوران دفاع مقدس اولین میدان و عرصه تجلی برادری ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز نیز دشمنان ما بیشترین ضربه را از این پیوند و اتحاد مبارک خورده‌اند.

حیدری ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت ساله مملو از ابتکارات و نوآوری‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بوده است که باید به این موضوع به‌طور ویژه پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز