خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

خوشبختی در زندگی مشترک بر پایه اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب و مهارت‌های زندگی مشترک استوار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۲۸

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش گفت: خوشبختی در زندگی مشترک بر پایه اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب زندگی مشترک و مهارت‌های زندگی مشترک استوار است و برای دستیابی به این موارد باید زوجین اهل مطالعه هدفمند، نظام‌مند و گسترده باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین جشنواره سراسری زوج‌های جوان ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای مظلوم حوادث اخیر، اظهار داشت: ما امنیت و آسایش زندگی خودرا مدیون این عزیزان هستیم که به خاطر شرف، ناموس، عزت، دین، ولایت و کشور خود را فدا کردند.

وی در ادامه ضمن تبریک به زوجین جوان، گفت: خوشبختی در زندگی مشترک بر پنج پایه استوار است که شامل اعتقادات، اخلاقیات، احکام، آداب زندگی مشترک و مهارت‌های زندگی مشترک می شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: برای دستیابی به این پنج نکته، زوجین باید اهل مطالعه هدفمند، نظام‌مند و گسترده باشند و به شرکت در جلسات برگزار شده در این حوزه‌ها  اهتمام داشته باشند.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، احترام متقابل زوجین، احترام به خانواده و بستگان همدیگر، اظهار محبت نسبت به هم، برجسته کردن نقاط مثبت یکدیگر، پرهیز از چشم و هم‌چشمی و مقایسه نکردن زندگی خود با دیگران، رازدار بودن نسبت به هم و رعایت آراستگی را از  موارد تداوم زندگی مشترک موفق، عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز