خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

شلیک گلوله از داخل منزل فرشته احمدی انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۵۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت فرشته احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، تاکید کرد: طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در رابطه با جزئیات فوت فرشته احمدی در شهرستان مهاباد گفت: برای بررسی علت فوت فرشته احمدی پرونده کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان به طور دقیق در حل بررسی پرونده هستند.

وی ادامه داد: دادستان شهرستان مهاباد نیز با دستور بنده به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات همه جانبه‌ای در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است، اظهار داشت: این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده‌اند. حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

به گفته عتباتی، در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.

وی با بیان اینکه پرونده فرشته احمدی با دستور ویژه در حال رسیدگی است، تصریح کرد: دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای موضوع قتل فرشته احمدی را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز