خبرگزاری کار ایران

قالیباف در واکنش به تذکر نقدعلی:

هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۸۰۱

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده اند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز در واکنش به تذکر شفاهی محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر، گفت: برادران و خواهران و آقای نقدعلی از همه شما تقاضا می‌کنم که به این موضوع توجه داشته باشید که اساس پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی و تقویت روحیه استبدادستیزی و آزادگی در کشور در گروی وحدت است. وحدت در بخش‌های قومیتی، مذهبی و ادیانی حائز اهمیت و نماد آن در این مجلس روشن است که همه ادیان و اقوام و مذاهب اینجا دورهم هستند.

وی افزود: طبیعتا هرگونه وحدت‌شکنی آب ریختن به آسیاب دشمن است. اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران و استقلال ایران و در خط مقدم مبارزه با استعمار و استکبار بوده اند.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است، اعمال دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی عکس العملی در مقابل حرکت‌های انقلاب است، ما باید وحدت را در کشور حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز