خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی:

باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۲۰۲

آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون ارتباط مستقیم با مردم است و باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد.

به گزارش ایلنا، آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به سابقه منطقه کاشان در گرایش به تشیع و پرورش عالمان برجسته‌ای همچون فیض کاشانی، ملا احمد و ملا محمد خاطر نشان کرد: منطقه کاشان از دیرباز کانون مردمانی متدین و جویای علم بوده است از این رو دارای سابقه‌ای برجسته در علم و فرهنگ می‌باشد.

این مرجع تقلید، برگزاری مجالس با شکوه دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) را نشانه محبت و ارادت مردمان آن منطقه توصیف کرد و افزود: برگزاری این مجالس نشانه اخلاص، علاقه و محبت مردم این مناطق به معارف اسلامی و فرهنگ اصیل اهل بیت (علیهم السلام) است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حضور مردم متدین کاشان در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون ارتباط مستقیم با مردم است و باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد.

مرجع تقلید شیعیان با مهم خواندن جایگاه تبلیغ و انجام امور فرهنگی از سوی روحانیت و مبلغان دینی خطاب به نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حضور شما در کنار مردم و حل مشکلات آن‌ها سبب دلگرمی آن‌ها می‌شود نباید بین شما و مردم هیچ حجابی باشد چرا که مردم همیشه به علماء و روحانیون به عنوان تکیه گاه و پناهگاه خود نگاه می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان و ضرورت آگاهی نسبت به مسائل روز و شناخت حوادث زمان تاکید کرد: امروز باید مردم را بیدار و از نقشه‌های دشمنان آگاه کنیم و خدمات انقلاب را برای مردم بیان کنیم و با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه خدمات صورت گرفته از سوی نظام اسلامی را از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: این انقلاب برای ریشه کنی فقر و از بین بردن جهل و نادانی و آگاه کردن مردم و ایجاد رفاه و عدالت در جامعه بر پا شده است و این‌ها آرمان‌های امام راحل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز