خبرگزاری کار ایران

نورانی‌نژاد خبر داد؛

انتخاب مجدد آذر منصوری به عنوان دبیرکل حزب اتحاد ملت/ ایرادات وزارت کشور در کنگره جدید برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۸۱

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: در رای گیری مجمع عمومی حزب اتحاد ملت خانم آذر منصوری در رقابت با خانم زهرا بهروز آذر به عنوان دبیرکل حزب معرفی شدند.

حسین نورانی‌نژاد، معاون سیاسی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری کنگره این حزب گفت: امروز کنگره سالانه حزب اتحاد ملت برگزار شد. این کنگره‌ها هر دو سال یکبار، کنگره انتخاباتی است و در آن شورای مرکزی، هیات داوری و دبیرکل انتخاب می‌شوند و به صورت عادی با توجه به برگزاری انتخابات حزب در کنگره پارسال، نباید تا سال دیگر انتخابات مجددی برگزار می‌کردیم اما با توجه به ایراد وزارت کشور به نصاب اعضا در آن کنگره که البته مبتنی بر برداشت متفاوت کمیسیون ماده ده احزاب از قانون احزاب بود و ما برداشت دیگری داشتیم، علی‌ایحال در کنگره امسال نیز مبتنی بر نظر وزارت کشور، کنگره انتخاباتی برگزار کردیم و طی آن اعضای جدید شورای مرکزی، و هیات داوری انتخاب و خانم آذر منصوری نیز مجددا به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شدند.

نورانی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تمام ایرادات وزارت کشور  برطرف شد، گفت: بله نماینده محترم وزارت کشور در این جلسه حضور داشت و حد نصاب حاضرین در کنگره، بنا بر نظر وزارت کشور رعایت شد.

نورانی‌نژاد در پاسخ به این سوال که به غیر از خانم منصوری چه کسی نامزد دبیرکلی حزب بود، گفت: در انتخابات دبیرکل حزب، اعضای شورای مرکزی باید حداقل دو نفر را به مجمع عمومی معرفی کنند که دو نفر، خانم‌ها آذر منصوری و زهرا بهروز آذر معرفی شدند که در نهایت خانم منصوری به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

وی افزود: ۳۰ عضو اصلی و ده عضو علی البدل شورای مرکزی حزب نیز به ترتیب خانم‌ها و آقایان آذر منصوری، علی شکوری‌ راد، ریحانه طباطبایی، سعید شریعتی، عمادالدین خاتمی، مرتضی مبلغ، فاطمه پهلوانی، حسین نورانی‌نژاد، امیر آریازند، ساجده عرب‌سرخی، حسین کاشفی، محمود میرلوحی، زهره آقاجری، اشرف بروجردی، محمود حسینی، مهدی شیرزاد، حسین نقاشی، رحیم عبادی، رضا باوفا، اروجعلی محمدی، جلال جلالی‌زاده، جلال محمدلو، نفیسه زارع‌کهن، زهرا بهروزآذر، حمیدامین اسماعیلی، هادی عظیمی، محمدحسین خلیلی اردکانی، داود حشتمی، ندا مرادی، مجتبی گلسرخ، علی پیرحسینلو، هادی یزدانی، سید آرش حسینی میلانی، مرتضی تهرانی، پوریا موسوی، مصطفی رسته مقدم، مجتبی شهریاری، میثم سعادت، محمد تیموری، میتراجلوداری انتخاب شدند.

نورانی‌نژاد اعضای هیات بازرسی حزب اتحاد ملت را به این ترتیب معرفی کرد: حبیبه گلرخ، حیدر زندیه، سید حسن موسوی نژاد، سید محمدرضا متقی، منوچهری قلمچی، محمد حسن اصل روستا و حسین گودرزی، علیرضا هاشمی سنجابی، رمضان یوسفی، کامران کاویانی.

به گفته وی، تصویب راهبردهای یکساله حزب، محورهای بیانیه کنگره و ترازنامه مالی حزب از دیگر برنامه‌های امروز کنگره هشتم حزب اتحاد ملت بود.

نورانی‌نژاد در خاتمه گفت: این کنگره، یکی از رقابتی‌ترین و پویاترین کنگره‌های حزب اتحاد ملت در سال‌های اخیر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز