خبرگزاری کار ایران

بابائی کارنامی در واکنش به تذکر موسوی لارگانی:

برخی یادشان رفته که در مجالس قبلی برجام ۲۰ دقیقه‌ای تصویب شد/ کور خوانده‌اند کسانی که با تضعیف این مجلس می‌خواهند مجلس آینده را تسخیر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۶۸

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه رئیس جلسه حق اظهارنظر در پاسخ به تذکرات نمایندگان را دارد، از منتقدان خواست تا نقد منصفانه‌ای داشته باشند، گفت: افرادی که با تضعیف مجلس یازدهم به دنبال تسخیر مجلس آینده هستند، کور خوانده‌اند، ما اجازه نمی‌دهیم.

به گزارش ایلنا، علی بابائی کارنامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه(مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گفت: انتخاب آقای دستغیب به عنوان رئیس دیوان محاسبات را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم ایشان پس از رأی از مجلس غیب نشود. عاداتی در میان مسئولان و وزرایی که از مجلس رأی می‌گیرند وجود دارد که پس از رأی ناپدید می‌شوند. امیدواریم که ایشان از آن دسته نباشد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۸۴، ۸۵ و  ۸۶ قانون اساسی در پاسخ به تذکر سید ناصر موسوی لارگانی ادامه داد: رئیس مجلس حق دارد در پاسخ به تذکر و اخطار نمایندگان اظهارنظر کند، برخی یادشان رفته که در مجالس قبلی برجام ۲۰ دقیقه‌ای تصویب و علیه کارگران چه مصوباتی تنظیم شد.

وی با بیان اینکه به دلیل عملکرد مجالس قبلی امروز گرفتار مشکلاتی در کشور هستیم، افزود: نباید رئیس مجلس انقلابی کشور و هیأت رئیسه مجلس یازدهم غیرمنصفانه نقد شوند، اجازه ندهید برخی با استفاده از ابزارهای خارج از مجلس و به بهانه جریان‌های سیاسی علیه مجلس یازدهم جفا کنند. منتقدان باید انصاف داشته باشند. رئیس مجلس چه زمانی گفت به چه کسی رأی بدهید یا ندهید؟ رئیس جلسه حق دارد کار کارشناسی کند.

بابایی کارنامی با یادآوری اینکه در مجالس گذشته بانک رفاه کارگران یک شبه به برخی از جریانات سیاسی واگذار شد، تصریح کرد: برخی یادشان رفته در برنامه دوم، سوم و چهارم توسعه مصوباتی علیه سرمایه‌های کشور به تصویب رسید و چه جنایاتی صورت گرفت، حال برخی به مجلس قبلی افتخار می‌کنند؟!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: مجلس یازدهم پرافتخارترین مجالس بوده و هم اکنون به رئیس، نایب رئیس و تمام ارکانش می‌بالد، ما باید در درون مجلس بحث کارشناسی کنیم از همین رو نیز به برخی موضوعات از جمله محرومیت‌های موجود در مناطق کشور نقد داریم اما برخی افراد نباید از این فضا سوء استفاده کرده و از بیرون مجلس خط بگیرند. ما اجازه نمی‌دهیم در کشور چنین کاری صورت گیرد.

وی بیان کرد: کور خوانده‌اند کسانی که با تضعیف این مجلس می‌خواهند مجلس آینده را تسخیر کنند. مردم این کشور انقلابی‌تر از همه شما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز