خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در نطق پیش از دستور:

جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ شهید سلیمانی برای ما است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۹۷

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید قاسم سلیمانی تنها جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

به گزارش ایلنا، علی نیک زادثمرین در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۴دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت:  خدمت ملت شریف ایران اسلامی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. به روح بلند و ملکوتی امام راحل و عظیم شان، شهدای والا مقام به ویژه سید شهیدان مدافعان حرم، حاج قاسم سلیمانی درود و صلوات می فرستیم و برای رهبر حکیم انقلاب آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود، او فقط "جان فدای"، شیعیان و مسلمانان نبود بلکه جان عزیزش را فدای صلح  و آرامش انسانیت کرد، بشریت مدیون اوست و جهان عاری از داعش دستاورد بزرگ او برای ما است.

نیکزاد تاکید کرد: حاج قاسم سیلمانی سرباز رشیدی بود که به ماموریت خود برای تشکیل محور مقاومت به خوبی عمل کرد و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شد.  امروز به جرئت می‌توان گفت که هیچ طرحی نیست که توسط آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی طراحی شده باشد مگر اینکه با شکست مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم عزیز اینگونه درخشید چون خودش عمل کرد و به ما نیز آموخت که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم . آن کس که باید ببیند، می‌بیند. این اخلاص در کنار جهاد و دوندگی شبانه روزی نا ممکن را برای شهید سلیمانی ممکن می‌ساخت و امروز بیش از هر چیز به چنین مجاهدان مخلصی نیاز داریم تا در سایر سنگرها و جبهه‌ها شب از روز نشناسند و خالصانه با خدا معامله کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر دیروز آزاد سازی سوریه، شکست دادن صهیونیست ها در جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه، گوشمالی دادن متجاوزان به یمن نا ممکن بود اما با جهاد خالصانه ممکن گشت. امروز نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور حل شدنی است. به شرطی که کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرضه‌های مختلف همچون قاسم سلیمانی عزیز عمل نمایند و چون حاج قاسم سلیمانی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز