خبرگزاری کار ایران

اعضای باند سرقت خودرو در شهرستان راور بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۴۷

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور استان کرمان از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی استوارزاده از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو در شهرستان راور خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت مردمی در خصوص سرقت شبانه خودرو در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و با پیگیری‌های به عمل آمده و صدور دستور قضایی اعضای این باند دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری پراید و و وانت مزدا از این باند کشف شد.

وی افزود: براساس تحقیقات قضایی این مرجع مشخص شد؛ که سارقین غیربومی هستند و با صدور نیابت قضایی، ۴ نفر متهم در یکی از مراکز استان ها شناسایی، دستگیر و متهمان ضمن اقرار به بزه انتسابی خود با صدور قرارهای تامین متناسب روانه زندان شدند.

استوارزاده همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در حفظ امنیت اجتماعی جامعه موثر دانست و افزود: نگرانی مردم در مورد سرقت وسایل نقلیه و اموال داخلی آن صحیح و بجا است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با تاکید بر لزوم نصب سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت به وسایل نقلیه اظهار کرد: اکثر متهمان با استفاده از سهل انگاری و بی توجهی مردم به نکات ایمنی و در دسترس بودن خودروهای آنها، اقدام به سرقت وسایل نقلیه می کنند.

استوارزاده بیان کرد: دستگاه قضا بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می شوند، برابر قانون به شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز