خبرگزاری کار ایران

حسینی در تذکر شفاهی:

توجیه قابل قبولی برای وضعیت بد اقتصادی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۰۸

نماینده مردم میانه در مجلس با بیان اینکه توجیه قابل قبولی برای وضعیت بد اقتصادی وجود ندارد، گفت: امیدواریم ما مسئولان به ویژه دولتمردان در کاهش رنج و آلام مردم به ویژه ساماندهی وضعیت بد اقتصادی و مهار قیمت ارز و کالاهای ضروری موفق باشیم.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از مردم برای حضور پرصلابت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: امیدواریم ما مسئولان به ویژه دولتمردان در کاهش رنج و آلام مردم به ویژه ساماندهی وضعیت بد اقتصادی و مهار قیمت ارز و کالاهای ضروری موفق باشیم؛ ما توجیه قابل قبولی برای این وضعیت نداریم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان و سران برخی کشورهای اروپایی ادامه داد: به جای دلخوش کردن به چند دلقک و وطن ‌فروش به اکثریت ملت بزرگ ایران روی بیاورید و دچار اشتباه محاسباتی نشوید و بیش از این با آمریکا و تحریم‌‌های ظالمانه مردم همراهی نکنید.

وی از سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی برای تدبیر و برنامه قاطع‌شان در امر تعقیب و دستگیری تبهکاران و زورگیران تشکر کرد و افزود: همچنین از دستگاه قضا انتظار و درخواست داریم همان طوری که فرمانده قبلی و فعلی انتظامی تهران بزرگ تأکید کردند با جنایتکاران که جرمشان ایجاد رعب و وحشت شدید و محاربه است باید برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز