خبرگزاری کار ایران

سید احمد خاتمی در نشست خبری:

اعضای خبرگان در دیدار با رئیس‌جمهور، گرانی‌های افسارگسیخته و مشکلات معیشتی مردم را مطرح کردند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۴۱

عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در دیدار با وزیر اقتصاد و چه در جلسه دیشب با رئیس‌جمهور که ۲۵ نفر از خبرگان صحبت کردند، مسائل اقتصادی است و همگی مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته و مشکلات معیشتی مردم را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی، عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در پایان دومین روز اجلاسیه مجلس نمایندگان خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین کار ما در این اجلاس انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان بود که طبق قانون، دو سال یک بار باید انجام شود که خوشبختانه این کار انجام شد و به صورت قانونی اعضای هیات رئیسه و کمیسیون‌ها انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات هیات رئیسه اظهار داشت: تنها اختلاف و تفاوتی که این انتخابات هیات رئیسه با گذشته داشت، آن بود که آیت‌الله حسینی بوشهری به جای آیت‌الله موحدی کرمانی که نایب رئیس دوم بودند، به خاطر کهولت سن و اینکه حالشان مساعد نبود، انتخاب شد. حسینی بوشهری کارپرداز فرهنگی بود و خبرگان یک کارپرداز فرهنگی را به جای وی انتخاب کردند.

عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مباحث مطروحه در این اجلاسیه و مهمانان آن تصریح کرد: مهمان نخست، سردار قاآنی بود که گزارش کامل و جامعی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و انفعال آمریکا و همینطور از نقش آمریکا و رژیم صهیونسیتی در کنار گروهک‌های بدنام و خونریز در حوادث اخیر ارائه داد که مطلب کاملاً آشکار و روشن بود.

به گفته خاتمی، حوادث این چند ماه به نوعی رقم خورد که جلاد ساواک، پرویز ثابتی بعد از ۴۰ سال خود را نشان داد اما آرزوی اینکه بار دیگر به این سرزمین پا بگذارند و به زندگی این مردم حاکم شوند را به گور خواهند برد.

وی با تاکید بر اینکه نسل پژوهشگر ما بدانند که غرب در مبارزه با تروریسم دروغ می‌گوید، خاطرنشان کرد: اگر دروغ نمی‌گفت این جنایتکاران آدمکش که این همه ترور و آدمکشی در کارنامه دارند را پناه نمی‌دادند و کنار آنها قرار نمی‌گرفتند.

عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در این اجلاس و در بیانیه پایانی، تقدیر و تشکر شد از ملت وفادار ایران که میلیون‌ها نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیابان بودند و رسانه‌های جهان را شگفت‌زده کردند. همه آمده بودند برای بیعت با خون شهدا و اعلام انزجار از اغتشاشگران.

خاتمی با بیان اینکه دومین سخنران ما وزیر اقتصاد بود، ابراز داشت: به مردم عرض می‌کنم که بیشترین دغدغه خبرگان چه در دیدار با وزیر اقتصاد و چه در جلسه دیشب با رئیس‌جمهور که ۲۵ نفر از خبرگان صحبت کردند، مسائل اقتصادی است و همگی مشکلات اقتصادی و گرانی‌های افسارگسیخته و مشکلات معیشتی مردم را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ‌تر عدم نظارت است که قیمت اجناس یک مغازه با مغازه دیگر تفاوت دارد، عنوان کرد: این مسئله به دلیل عدم نظارت است که انتظار می‌رود با نظارت اجازه نداد افراد به راحتی بتوانند هرچقدر خواستند اجناس و کالاها را گران کنند.

عضو و سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه فردا این مجلس  یادآور شد: فردا ابتدا زیارت مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را داریم و ساعت ۱۰ صبح در دفتر مقام معظم رهبری هستیم تا مستمع رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز