خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

در بیان داشته‌های انقلاب کوتاهی کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۳۱

سخنگوی سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه‌ای دشمن به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: راهبرد اصلی رسانه‌های معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است و سپاه در جریان‌های اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در همایش توانمندسازی رسانه‌ای ویژه فرماندهان بسیجی و مسئولان اقشار، مدیران روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و خبرنگاران گلستان گفت: عملیات روانی و رسانه‌ای به گونه‌ای است که صاحبان رسانه برای خود سهمی قائل می‌شوند و از شکاف نسلی برای رسیدن به اهداف خود بهره می‌برد.

وی ادامه داد: رسانه‌های سلطنت‌طلب تلاش می‌کنند با استفاده از همین شکاف بین نسلی برنامه‌ها و راهبردهای خود را به پیش ببرند و در این مسیر سرمایه‌گذاری ویژه ای انجام داده‌اند.

به گفته سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، باید آموزه‌ها و داشته‌های انقلاب و روزگار سخت طاغوت را به نسل جدید منتقل کرده و از ابزارهای قدرتمند هنر و رسانه بهره‌گیری حداکثری کنیم.

شریف با بیان اینکه باید بپذیریم در بیان داشته‌های انقلاب تعلل و کوتاهی کردیم، موضوعی که رهبر انقلاب صریحاً به آن اشاره کرده است، اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند حامی اینترنشنال ولیعهد سعودی است که مقابله با ایران و شیعه‌ستیزی جزو تفکرات آن به شمار می‌رود و نیز گروهک منافقین که به مراتب از داعش بدتر است به دنبال مطالبه آزادی ملت ایران است اگر مشقات و سختی‌های دوران انقلاب و وحشی‌گیری‌ها منافقین بیان شود جوانان و نوجوانان هرگز پای یاوه گویی های منافقین نمی‌نشینند.

وی افزود: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص و خنثی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز