خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری به مشکلات ۱۷۳ نفر از مراجعان دستگاه قضایی در استان هرمزگان رسیدگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۷۵۱

رئیس دیوان عدالت اداری همراه با معاونان قضایی در جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی اداری ۱۷۳ نفر از مراجعان در استان هرمزگان بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حکمت‌‎علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری امروز به استان هرمزگان سفر کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری در این سفر همراه با معاونان قضایی در جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی اداری مراجعان در استان هرمزگان بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در جریان این دیدار در راستای تکریم ارباب رجوع ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم، مشکلات حقوقی آن‌ها را بررسی کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: دیدار‌های چهره به چهره با مردم برکات و آثار مثبتی به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: ملاقات مردمی در استان هرمزگان به دو بخش تقسیم شد که بخش اول آن مربوط به حوزه امور اداری و استخدامی بود و بخش دوم مربوط به حوزه اقتصادی، مالیاتی، گمرکی و ساخت و ساز بود که قرار شد ما هر دو موضوع را پیگیری کنیم؛ یعنی در خصوص آن‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند رأی به نفع آن‌ها صادر نشده و حقی از آن‌ها تضییع شده است پرونده‌شان در اجرای ماده ۷۹ مجدداً مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس دیوان عدالت اداری همچنین ضمن تشکر از مجموعه قضایی استان هرمزگان اظهار کرد: همکاران ما در این مجموعه دلسوزانه به درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی می‌کنند که امیدواریم با تداوم جلسات ملاقات‌های مردمی برای رفع مشکلات شهروندان گام‌های مثبت بیشتری بردارند.

گفتنی است؛ در این دیدار رئیس دیوان عدالت اداری با بیش از ۱۷۳ نفر از مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز