خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تولید هواپیمای یاسین باعث بومی شدن آموزش‌های خلبانی شد/ دوره‌های آموزش خلبانی کامل‌تر و کوتاه‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۷۶

امیر سرتیپ حمید واحدی گفت: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (شنبه ۲۰ اسفندماه) در مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین گفت: از تلاش‌های وزارت دفاع در ساخت هواپیمای آموزشی یاسین تشکر می‌کنم و امروز یک روز خوب برای نیروی هوایی است.

وی افزود: در گذشته، آموزش‌های نیروی هوایی ارتش در خارج از کشور انجام می‌شد. نیروی هوایی نخستین محلی بود که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفت و باعث شد نتوانیم آموزش‌های خلبانان خود را در خارج از کشور انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: امروز یک روز بسیار خوب برای ما است و افتخار می‌کنیم هواپیمای جت آموزشی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش خلبانان ما، بومی شده است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه تولید هواپیمای یاسین باعث بومی‌سازی حوزه آموزش خلبانی شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود و در آینده نزدیک هواپیمای شکاری کوثر نیز می‌تواند باعث ارتقای توان دفاعی کشورمان ‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز