خبرگزاری کار ایران

میرکاظمی:

از رییس کمیسیون آموزش مجلس شکایت کرده‌ایم/ از نردبان معلمان بالا می‌روند تا ۴ رای بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۶۲

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکی از افراد تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسما از او شکایت کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سید مسعود میرکاظمی در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از افرادی که در مجلس تشویق به خلاف قانون می‌کند، علیرضا منادی است. ما ملزم به رعایت قانون هستیم و منادی فردی تحریک کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ در این راستا شکایت خود را رسماً به دستگاه نظارتی انجام دادیم.

میرکاظمی ادامه داد: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مساله حقوق فرهنگیان، هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی انضباطی است؛ آقای منادی الف را در قانون می‌نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد؛ این نشدنی است و ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

میرکاظمی عنوان کرد: در تاریخ ۹ اسفند من گزارش این شکایت را فرستاده‌ام که علیرضا منادی هم تحریک‌کننده و هم تشویق کننده به بی‌انضباطی است. ما سال گذشته ۹۷ درصد تحقق منابع داشتیم یعنی شاید بعد از انقلاب جزو سال‌های نادری بود که منابع و مصارف ما دقیقاً با یکدیگر همپوشانی پیدا می‌کند و بدون اینکه استقراض کرده باشیم و بدهی برای بودجه عمومی کشور ایجاد کرده باشیم که این از ویژگی های دولت سیزدهم است.

وی افزود: خط قرمز این سازمان رعایت قانون و انضباط مالی است. ما جلوی هر کسی که بخواهد از فشار سیاسی و رسانه‌ای و سایر ابزاری که در اختیار دارد، استفاده کند تا دولت را بی نظم کند، محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم؛ در گذشته هم اجازه ندادیم و در آینده هم اجازه نمی‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آقای منادی باید پاسخگو باشد که چرا آموزش و پرورش را تحریک به بی‌انضباطی می‌کند، گفت: ما گزارش وی را داده‌ایم و پیگیری می‌کنیم. اینکه پوپولیستی صحبت کنند و از نردبان معلمان بالا بروند و ۴ رای بگیرند باعث نمی‌شود که ما انضباط مالی و نظم مالی در دولت دچار خدشه کنیم و در آینده هم اجازه این کار را به احدی نمی‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز