خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

قدس اولویتِ اول کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۳۰۱

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تمام قد و با تمام ظرفیت مادی و معنوی، از کشورهای جبهه مقاومت به ویژه جنبش‌های آزادی خواه و جنبش‌های مرتبط با جبهه مقاومت حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نماد حمایت از مردم عزیز فلسطین و جبهه مقاومت است. قدس برای ما اولویت اول کشور و جهان اسلام و منطقه است و به لطف خدا این راهپیمایی هر سال پرشکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: قدس نماد حمایت از مظلوم و تفکر انقلابی در مقابل ظلم همه جانبه و استکبار است و این حضور نشان می‌دهد مردم ما بیش از همیشه به توفیق جبهه مقاومت امیدوار هستند. تمام اتفاقات و رخدادهایی که این هفته‌ها در متن کشور فلسطین و رژیم اشغالگر افتاد، نشان می‌دهد اسرائیل در آستانه‌ی نابودی قرار دارد. رفتار حاکمان این رژیم سرعت نابودی را تسریع می‌کند و به امید خدا شاهد اتفاقات بزرگ در جبهه مقاومت هستیم.

منصوری گفت: جمهوری اسلامی تمام قد و با تمام ظرفیت مادی و معنوی، از کشورهای جبهه مقاومت به ویژه جنبش‌های آزادی خواه و جنبش‌های مرتبط با جبهه مقاومت حمایت می‌کند. به لطف خدا شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز