خبرگزاری کار ایران

عزیزی:

اصلاح ساختار یکی از ابزارهای مهار تورم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۱۳

عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اصلاح ساختار یکی از ابزارهای مهار تورم است.

به گزارش ایلنا،  ابراهیم عزیزی در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار دلایل موافقت خود در مورد تقاضای دو فوریت گفت: در مورد مباحث اقتصادی و مسائل توزیع کالاهای اساسی با مشکلات زیادی مواجه هستیم و نظام توزیع نیز مشکل دارد و علیرغم تلاش‌های وزارت صمت به دلیل مشکلات ساختاری و بار سنگینی وظایف با نارضایتی مردم مواجه هستیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: دولت هم بر این باور است که باید وزارت بازرگانی یا سازمان بازرگانی ایجاد شود و با آن مخالفتی ندارد و باید به دولت اجازه دهیم مشکلات و نابسامانی‌ها را رفع کند و این موضوع بار مالی هم در پی ندارد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در نشست مشترک دولت و مجلس  یادآور شد که اگر مجلس به تشکیل وزارت بازرگانی رأی مثبت دهد ما آمادگی این کار را داریم؛ اصلاح ساختار برای رفع مشکلات ضروری است و اینکه ۴ وزارتخانه را در هم ادغام کردیم، نتیجه مثبتی نگرفتیم و مشکلات مردم هم حل نشده است و دولت آمادگی دارد با تشکیل سازمان امر نظارت را توسط مجلس محقق کند و نظرات نمایندگان نیز در کمیسیون مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عزیزی اصلاح ساختار را یکی از ابزارهای مهار تورم دانست و گفت: معاون پارلمانی وزارت اقتصاد هم اعلام کرد اگر نظر نمایندگان تشکیل وزارت بازرگانی است، آمادگی این کار را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز