خبرگزاری کار ایران

کوثری در تذکر شفاهی:

مشروح جلسات هیأت رئیسه برای نمایندگان باید شفاف باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۳۶۴

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشروح جلسات هیأت رئیسه برای نمایندگان باید شفاف باشد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تقدیر از ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس و تبریک عید سعید فطر گفت: از رئیس مجلس بابت پیشقدمی ایشان در بحث شفافیت آراء که زمینه شفافیت داوطلبانه نمایندگان را فراهم آورد، تشکر می‌کنم، پیشنهاد می‌شود که همان‌طور که حق مردم است از مشروح مذاکرات و آراء ما باخبر باشند، هیأت رئیسه مجلس نیز که با آراء نمایندگان انتخاب می‌شوند، نمایندگان نیز این حق را داشته باشند که بدانند در جلسات هیأت رئیسه چه می‌گذرد.

نماینده مردم  تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: نمایندگان باید بدانند دستور جلسات هیأت رئیسه چیست و چه مذاکرات در آنجا انجام می‌شود و نهایتاً آراء اعضای هیأت رئیسه در جلسات چیست. شفافیت آراء نمایندگانی وقتی حاصل می‌شود که نهاد هیأت رئیسه نیز برای نمایندگان شفاف شود.

وی افزود: یقین دارم شخص آقای قالیباف یکی از شعارهای خود را شفافیت نامگذاری کرده قطعا با این موضوع موافق هستند. در موارد مهمی همچون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی یا تقدم یا تأخر دستور صحن ابهاماتی پیش می‌آید که با این تدبیر حل و فصل خواهد شد.

کوثری از وزیر کشور و سردار رادان بابت اقدامات مقابله با بی‌حجابی تشکر کرد و گفت: امیدواریم همه مسئولین در این حوزه اقدامات لازم را در چارچوب شرع و قانون انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز