خبرگزاری کار ایران

مشاور فرمانده معظم کل قوا:

هشت سال دفاع مقدس از درخشان‌ترین دوران تاریخ کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۷۸

امیر سرتیپ حسام هاشمی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و درخشان‌ترین تاریخ کشور است زیرا دفاع مقدس در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب به جمهوری اسلامی تحمیل شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حسام هاشمی، مشاور فرمانده معظم کل قوا و جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری نیروی هوایی ارتش گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از حساس‌ترین و درخشان‌ترین تاریخ کشور است زیرا دفاع مقدس در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب به جمهوری اسلامی تحمیل شد.

وی افزود: در شرایطی که هنوز ساختارها و نهادهای جمهوری اسلامی استقرار کافی پیدا نکرده و دوران انتقال و تحول به پایان نرسیده بود، یک جنگ تمام عیار با مشارکت قدرت‌های بزرگ و ابرقدرت‌های آن زمان به ایران اسلامی تحمیل شد.

امیر سرتیپ حسام هاشمی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به طور نابرابر خسارت‌های بسیار جدی دیدیم، خاطر نشان کرد: حماسه بزرگ دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی را رقم زد که هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی یکی از این دستاوردها است.

وی گفت: شهدای اقلیت‌های دینی بیانگر حضور همه اقلیت‌ها و سلایق دینی و سیاسی در این حرکت ملی بوده و این دستاوردی است که دفاع مقدس به وجود آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز