خبرگزاری کار ایران

تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان از سوی رئیس قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۴۸۵

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد با همکاری دولت و مجلس، در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی استان کردستان گام برداریم و به جنبه‌های مختلف موضوع از جمله اشتغال مردم، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری در استان بپردازیم.

به گزارش ایلنا، از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه سنندج اظهار کرد: مردم استان کردستان مردمانی مهربان، رئوف، باوفا، باصفا و اهل ادب و فرهنگ و هنر هستند که در طول چهار دهه گذشته با صمیمیت و روحیه عطوفتی که دارند، خدمات زیادی به انقلاب و کشور ارائه کرده‌اند. 

رئیس عدلیه گفت: در جریان سفر به استان کردستان با سرکشی از بخش‌های مختلف قضایی این استان درصدد رفع مسائل و مشکلات آنها برخواهیم آمد. 

رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: همچنین در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد با همکاری دولت و مجلس، در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی استان کردستان گام برداریم و به جنبه‌های مختلف موضوع از جمله اشتغال مردم، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری در استان بپردازیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به رفع مشکلات ناظر بر واگذاری اراضی فاز دو شهرک وحدت سنندج پس از ۲۵ سال اختلاف بین ادارات و سازمان‌های مختلف در مورد مالکیت آن و بلاتکلیفی برخی از شهروندان، با پیگیری و حکمیت سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: من تاکید داشتم قبل از سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرک مزبور و‌ شهروندان مرتبط با آن انجام گیرد و مراتب به صورت عمومی اعلام شود تا اینگونه تلقی نشود که سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان صرفا به منظور رفع این مشکل بوده است. 

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: همچنین در استان کردستان ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی قابل توجهی به‌لحاظ معدنی و سایر جنبه‌ها وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان استانی، در این راستا نیز اقدامات مثبتی را در جهت منافع مردم استان کردستان انجام دهیم. 

رئیس عدلیه در پایان تاکید کرد: همچنین مسئولان قضایی در جریان سفر به استان کردستان به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم این استان و‌مراجعان به دستگاه قضایی دیدار می‌کنند و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها در راستای رفع این مسائل و ‌مشکلات اقدام خواهند کرد. 

شایان ذکر است رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان کردستان از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا رستمی امام جمعه سنندج، زارعی کوشا استاندار کردستان و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت. 

گفتنی است فرزند جانباز سیدصباح صمدی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و‌ مردم استان کردستان، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به استان کردستان خیرمقدم گفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز